پردازنده Core i9-9900KS

هر 8 هسته‌ی پردازنده Core i9-9900KS اینتل با سرعت 5 گیگاهرتز اجرا می‌شوند

پردازنده Core i9-9900KS اینتل در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی شد. اینتل ویدیویی را در این رویداد به نمایش گذاشت که نشان می‌دهد هر 8 هسته‌ی این پردازنده با سرعت 5 گیگاهرتزی اجرا می‌شوند.

اگر اینتل پردازنده‌های جذابی را برای گیک‌ها در کامپیوتکس معرفی نکند که دیگر این نمایشگاه٬ کامپیوتکس نیست. یک سال دیگر گذشت و حالا نوبت به معرفی پردازنده Core i9-9900KS می‌رسد که یک نسخه‌ی به‌روزشده و ویژه‌ی مدل پرچمدار 9900K است. اما بزرگ‌ترین پیشرفت این مدل جدید چیست؟ در این مدل٬ به جای 1 هسته٬ هر 8 هسته می‌توانند سرعت 5 گیگاهرتزی را تجربه کنند.

اینتل جزئیات زیادی از پردازنده Core i9-9900KS را در کامپیوتکس ارائه نکرده است٬‌اما تایید کرده که سرعت پایه آن 4 گیگاهرتز خواهد بود که یک گام فراتر از سرعت 3.6 گیگاهرتزی مدل 9900K خواهد بود.

جزئیات بیشتری از پردازنده Core i9-9900KS در دست نیست

جالب اینکه اینتل TDP (توان حرارتی) پردازنده‌ی جدید خودش را فاش نکرده است٬ پس مشخص نیست که آیا آن قدرت بیشتری از مدل اصلی خود را می‌طلبد یا خیر. در طول نمایش کوتاهی که در کنفرانس اینتل اجرا شد٬ این شرکت یک کامپیوتر مجهز به این پردازنده را در هنگام اجرای Windows Task Manager به نمایش گذاشت که نشان می‌داد هر 8 هسته‌ی آن سرعت 5 گیگاهرتزی را اجرا می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*