ای دیتا

محصولات جدید ای دیتا در نمایشگاه کامپیوتکس ؛ رونمایی از اولین هارد مقاوم RGB

محصولات جدید شرکت ای دیتا (ADATA) در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 رونمایی شدند. از جمله این محصولات می‌توان به اولین هارد مقاوم RGB و محصولات گیمینگ مانند هدست و کیبورد اشاره کرد.

شرکت ADATA، دومین تولیدکننده RAM و SSD در دنیا و یکی از تولیدکننده‌های برتر لوازم جانبی گوشی های هوشمند، در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 تایوان از جدیدترین محصولات سری گیمینگ XPG و چند نمونه از محصولات خانگی و صنعتی خود رونمایی می‌کند.

بازی تا بی نهایت

شرکت ADATA امسال در غرفه خود، یک محوطه مخصوص گیمینگ با نام XPG Experience Zone ایجاد کرده است. محصولات XPG این شرکت در مرکز نمایشگاهی نانگانگ، زیر تابلوی بزرگی با عنوان “بازی تا بی‌نهایت” به نمایش درمی‌آیند و در آن بخش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک به معرفی یکی از محصولات گیمینگ برند XPG اختصاص یافته است. در این بخش، سازه‌ای با نام XPG Orb قرار دارد که توجه هر بیننده‌ای را  به خود جلب می کند. برای ساخت این سازه سیصد قطعه‌ای سه هزار ساعت زمان صرف شده است. محصولات برند XPG در این نمایشگاه شامل یک هدست گیمینگ ، یک کیبورد گیمینگ، یک موس پد و چند کیس و البته سری سخت افزارهای پیشرفته از جمله SSD و DRAM می‌شود.

هدست گیمینگ XPG Precog

هدست گیمینگ XPG Precog اولین هدست در جهان است که از فناوری درایو دوگانه بهره می‌برد. این هدست به نحوی طراحی و ساخته شده است که با داشتن قابلیت پخش صدای چندلایه و فراگیر، به گیمرها بهترین تجربه صوتی را ارائه دهد. در کنار این قابلیت‌ها، این هدست از سه حالت پخش پشتیبانی می‌کند که هر یک از آنها با دیگری تفاوت‌های مهمی دارد و به منظور خاصی بهینه‌سازی شده است. این حالت‌ها عبارت‌اند از FPS، Virtual 7.1 Surround Sound و حالت موسیقی. این هدست همچنین از فناوری پیشرفته‌ای برای حذف صدای محیطی استفاده می‌کند که در این زمینه هم آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها بدل کرده است.

ای دیتا

کیبورد گیمینگ XPG Summoner

کیبورد XPG Summoner با سه نوع سوئیچ‌های Cherry MX (نقره‌ای، قرمز و آبی) طراحی شده است تا گیمرها بهترین تجربه بازی را داشته باشند. طراحی این صفحه کلید کاملا منطبق با ارگونومی و برای جلوگیری از خستگی دست گیمر صورت گرفته است. این صفحه کلیدها به نحوی ساخته شده‌اند که گیمر بتواند با سرانگشتان خود بازی را به بهترین شکل ممکن تجربه کند.

ای دیتا

پد موس XPG Battleground

این پد موس از ماده نرم، ضد خش و ضد آب CORDURA ساخته شده و فضای وسیعی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. پد موس‌ Battleground دارای دو نسخه است که یکی از آنها با پسوند Prime و دیگری با پسوند XL شناخته می‌شوند.

کیس، خنک‌کننده و منبع تغذیه

برند XPG در کنار لوازم جانبی، چند نمونه از قطعات اصلی پردازشی خود را نیز در این نمایشگاه در معرض نمایش می‌گذارد. کیس‌های BattleCruiser و Invader با کنترلرهای ARGB و قابلیت نصب آسان و بهره‌گیری از پنل‌های مغناطیسی، مهم‌ترین این موارد هستند. در این نمایشگاه همچنین از سیستم خنک‌کننده مایع XPG Levante با رادیاتور 240 میلی‌متری و دو فن داخلی ARGB نیز رونمایی می‌شود. مورد مهم بعدی، XPG Reactor است؛ منبع تغذیه‌ای متناسب با مادربرد Intel2020 و دارای نرخ بازدهی 92 درصدی.

رونمایی اختصاصی از بازی Redout

یکی دیگر از وقایع مهم غرفه ای دیتا رونمایی اختصاصی از نسخه جدید بازی Redout استودیوی بازی‌سازی 34BigThings است. این بازی آینده‌نگرانه سبک ریسینگ در بخش تجربی XPG قرار گرفته است.

راهکارهای صنعتی ای دیتا ؛ سریع، مقاوم و همه‌کاره

در این نمایشگاه، بخشی از محصولات خط تولیدهای SLC، MLC و 3D NAND SSD در کنار کارت‌های حافظه و ماژول‌های حافظه DDR4 2666 که توانایی تحمل بازه حرارتی بسیار گسترده‌ای را دارند، به نمایش درمی‌آیند. دیگر بخش جالب غرفه ای دیتا ، راهکارهای امنیتی این شرکت برای محافظت از اطلاعات، تلفیق روش‌های امنیتی مانند تشخیص چهره با سایر روش‌ها، راهکارهای مربوط به بزرگ‌داده‌ها در قالب یک نرم افزار است. فناوری اختصاصی دیگری که ای دیتا به این نمایشگاه آورده بود، فناوری A+SLC بود که با یک الگوریتم A+ در فریمور فلش NAND قرار می‌گیرد تا عملکردی مشابه SLC داشته باشد و به این ترتیب در بهبود عملکرد و کاهش هزینه تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

ای دیتا

در کنار محصولاتی مانند SLC، MLC و SSDهای 3D NAND، شرکت ای دیتا محصولات ذخیره‌سازی مبتنی بر PCIe خود شامل کارت حافظهIM2P33E8 M.2 2280 SSD و ICFP301 CFexpress تایپ B نسل بعدی را نیز معرفی می‌شود که به منظور استفاده در تصویربرداری با کیفیت بالا همانند 4K و 8K طراحی شده‌اند. سرعت خواندن و نوشتن کارت حافظه IM2P33E8 به ترتیب 3.4 و 2.2 گیگابایت بر ثانیه است و قابلیت پردازش بسیار بالایی در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار می‌دهد. در سوی دیگر، کارت حافظه ICFP301 در کنار دارا بودن خواص پردازشی مخصوص تصاویر با رزولوشن بالا مانند 8K، با استانداردهای CFA و NVMe نیز همخوانی دارد و از سرعت خواندن/ نوشتن 1700 و 1200 مگابایت بر ثانیه بهره می‌برد که چهار برابر سریع‌تر از کارت‌های حافظه SD استاندارد و CFast است.

نسل جدید ذخیره‌سازی: ظرفیت و سرعت بیشتر

بخش دیگر غرفه ای دیتا در نمایشگاه کامپیوتکس، مربوط به حافظه‌های SSD جانبی SE800 ، SE760 و SC680 است. حافظه اکسترنال SE800 با وزن کم و ساختار جمع‌وجور خود، به منظور سهولت در حمل‌ونقل طراحی شده است. در کنار حمل آسان، این حافظه به خاطر طراحی ظاهری بسیار جذابش، مطمئنا توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. اما مهم‌تر از طراحی و ظاهر آن، عملکرد فوق‌العاده‌اش مورد ستایش شما قرار خواهد گرفت. برخورداری از استاندارد IP68 باعث شده است خیال دارندگان آن از بابت امنیت اطلاعات در برابر عوامل طبیعی مانند آب و خاک راحت باشد. اما این تمام ماجرا نیست و سرعت بالای این حافظه اکسترنال در خواندن و نوشتن که به 1 گیگابایت بر ثانیه می‌رسد نیز رضایت همگان را جلب خواهد کرد. هر سه این SSDها از USB-C به منظور سرعت بالا و سازگاری با دستگاه های مختلف از کامپیوترهای شخصی تا کسنول های بازی پشتیبانی می‌کند.

ای دیتا

در بخش درایوهای هارددیسک هم ADATA با هدف قرار دادن جامعه گیمرها با HD770G، نگاه‌های بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. طراحی چشم‌نواز و آینده‌نگرانه هارد اکسترنال جدید این شرکت با نورپردازی RGB، باعث شده است این هارد اکسترنال در دسته‌بندی جداگانه‌ای نسبت به سایر محصولات هم‌رده قرار گرفته و قابل مقایسه با محصولات مشابه نباشد. ساختار سه‌لایه این هارد اکسترنال با دارا بودن استاندارد IP68 و مقاومت در برابر ضربه و آب، خیال خریداران این مدل را راحت خواهد کرد.

محصولی دیگری که بازدیدکنندگان از غرفه ای دیتا با آن روبه‌رو می‌شوند، کارت حافظه کلاس 10 این شرکت موسوم به microSDXC/SDHC UHS-I U3 است. این کارت حافظه جامعه هدف مشخصی دارد: ماجراجویان. کارت حافظه UHS-I U3 ضمن برخورداری از آخرین فناوری روز جهان در زمینه عملکرد فنی و دارا بودن استاندارد A2، توانایی 80000 ساعت ضبط ویدیو را دارد و در برابر آب، ضربه و اشعه X نیز مقاوم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فقط فک کنم ماییم که فیلم دانلود میکنیم ذخیره میکنیم