ساخت فیلم آنچارتد (Uncharted) به زودی آغاز می‌شود

سونی در سال‌های اخیر بارها تلاش کرده تا ساخت فیلم آنچارتد (Uncharted) را آغاز کند و به نظر می‌رسد که به زودی باید شاهد این اتفاق باشیم.

طبق اعلام شرکت سونی، توسعه فیلم آنچارتد وارد مرحله پیشرفته‌تری شده و طرفداران می‌توانند منتظر ساخته شدن این فیلم باشند. شرکت سونی چندین سال برای ساخت یک اقتباس سینمایی براساس این بازی محبوب تلاش کرد اما هر بار که یک بازیگر، فیلم‌نامه نویس یا کارگردان وارد پروژه می‌شد، به دلایل مختلف ساخت آن به تعویق می‌افتاد. سونی نمی‌خواهد این اتفاقات باز هم تکرار شود.

در سال 2014، سونی سال 2016 را برای اکران فیلم آنچارتد مشخص کرد و مارک بول، نویسنده‌ فیلم سی دقیقه پس از نیمه‌شب برای نگارش فیلم‌نامه استخدام شد. کارگردانانی همچون دیوید او. راسل و سث گوردون نیز در برهه‌ای از زمان برای ساخت آن انتخاب شده بودند، اما در نهایت پروژه را ترک کردند. سپس صحبت‌‎هایی از حضور مارک والبرگ در نقش اصلی شد و بعدتر، سونی به حضور کریس پرت امید داشت که او نیز نپذیرفت. در ادامه شاون لوی کارگردانی فیلم را برعهده گرفت اما او هم کنار رفت تا در نهایت دان تراختنبرگ (شماره 10 خیابان کلاورفیلد) این وظیفه را برعهده بگیرد. در حال حاضر، تام هالند، مرد عنکبوتی نوجوان حال حاضر سینما، قرار است نقش ناتان دریک را بازی کند.

فیلم آنچارتد

در چند ماه اخیر، سونی از فیلم آنچارتد صحبتی به میان نیاورد اما حالا اعلام کرده که توسعه فیلم با جدیت دنبال می‌شود. طبق اخبار منتشر شد، داستان پیرامون یک ناتان دریک نوجوان جریان خواهد داشت و اقتباسی از داستان بازی Uncharted 3: Drake’s Deception خواهد بود.

سال گذشته یک فیلم کوتاه از آنچارتد منتشر شد که ناتان فیلیون نقش اصلی را بازی می‌کرد. طرفداران مدت‌هاست که خواستار ساخته شدن فیلم Uncharted با حضور فیلیون هستند اما سونی قصد دارد مسیر دیگری را در پیش بگیرد. فیلم کوتاه مذکور، تحسین همگان را به همراه داشت، از جمله دان تراختنبرگ که آن را فوق العاده توصیف کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که فیلمبرداری اثر از چه زمانی آغاز می‌شود اما به زودی باید شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این فیلم مورد انتظار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*