آیفون ۱۱ اپل

آیفون ۱۱ اپل همزمان به دو گجت صوتی بلوتوثی متصل می‌شود

تازه‌ترین قابلیت لو رفته‌ی آیفون ۱۱ اپل (iPhone 11)، پشتیبانی آن از بلوتوث دوگانه برای اتصال به گجت های صوتی است؛ قابلیتی که پیش‌تر در پرچمداران سامسونگ سراغ داشتیم. البته این ادعا در گزارش یک نشریه ژاپنی مطرح شده و صحت آن در آینده مشخص خواهد شد.

یکی از مشکلات بلوتوث این است که همه دستگاه‌ها، از اتصال همزمان پشتیبانی نمی‌کنند. به عنوان مثال گوشی های آیفون به کاربران اجازه نمی‌دهند که در آنِ واحد، به یک جفت هدفون بلوتوثی و یک اسپیکر بلوتوثی متصل شوند. بنابراین کاربران ناچارند برای شنیدن موسیقی، یکی از این گجت‌ها را انتخاب کنند. این موضوع گاهی اوقات واقعا آزار دهنده است؛ اما خبر خوب اینکه ظاهرا آیفون ۱۱ اپل چنین محدودیتی نخواهد داشت.

هدست بلوتوث

بنابر گزارش Mac Otakara و به نقل از یک منبع مطلع، آیفون ۱۱ اپل از اتصال بلوتوثی دوگانه برای گجت های صوتی پشتیبانی می‌کند. این قابلیت، مشابه آنچه است که سامسونگ با نام Dual Audio Feature ارائه کرده و به کاربران اجازه می‌دهد هنگام پخش موسیقی از گوشی هوشمند خود، همزمان به دو گجت بلوتوثی متصل باشند.

با چنین قابلیتی، کاربران مدل های 2019 آیفون قادر خواهند بود مثلا وقتی که پشت فرمان هستند، گوشی خود را هم به سیستم صوتی خودرو و هم به یک هدست یا هدفون متصل کنند. البته شاید این مهم‌ترین ویژگی ارتقا‌یافته‌ی آیفون 11 نباشد؛ اما اگر ادعای نشریه ژاپنی رنگ واقعیت به خود بگیرد، قطعا هستند کاربرانی که از وجود این قابلیت در گوشی استقبال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ولی ما جز اون کاربران نیستیم