سونی اکسپریا اف

سونی اکسپریا اف ؛ آیا گوشی منعطف دیگری در راه است؟

کمپانی سونی در حال خروج از بازار موبایل در بسیاری از مناطق دنیاست؛ اما آیا با این شرایط به رقابت در عرصه‌ی گوشی های منعطف وارد خواهد شد؟ بنابر یک شایعه‌ جدید، پاسخ مثبت است و چه بسا به زودی سونی اکسپریا اف (Sony Xperia F) را ملاقات کنیم.

گزارش تازه‌ای که از کشور چین بیرون آمده، به عرضه‌ی نخستین گوشی انعطاف پذیر این کمپانی با نام سونی اکسپریا اف در سال 2020 اشاره دارد. همچنین ادعا شده که این دستگاه به صفحه نمایش OLED سامسونگ تجهیز خواهد شد؛ احتمالا همان پنلی که در ساخت گوشی گلکسی فولد هم مورد استفاده قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی فولد

سامسونگ گلکسی فولد

ظاهرا سونی همچنان به کشیده بودن صفحه نمایش اعتقاد دارد و این گوشی قابل انعطاف هم مانند محصولات اخیر کمپانی، چنین خصوصیتی خواهد داشت. طبق ادعای مطرح شده، سونی اکسپریا اف دارای نسبت تصویر 21 به 9 خواهد بود؛ مشابه آنچه که در گوشی پرچمدار اکسپریا 1 دیده بودیم. ولی هنوز مشخص نیست که آیا این دو دستگاه، در رزولوشن 4K UHD نمایشگر هم با یکدیگر اشتراک خواهند داشت یا خیر؟

یکی دیگر از احتمالات قوی، پشتیبانی اکسپریا F از شبکه 5G است که برای یک گوشی هوشمند رده بالا در سال 2020، چیز عجیبی نخواهد بود. البته تمام این‌ها را فعلا باید گمانه‌زنی بدانیم؛ چرا که کمپانی ژاپنی هنوز هیچ اشاره‌ای به چنین محصولی نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. انصافاً سونی برند خیلی خوبی هست. خیلی از گوشی هاش پایدار و با دوام هستند. درسته از نظر کاربری و نرم افزاری مشابه و خسته کننده بنظر میان. اما واقعاً گوشی های پرایرادی نیستند.
    اخیرا در ایران گوشی های سونی نایاب شده، به همین دلیل فروش سایر برندها بالا رفته. وگرنه سونی برند محبوبی هستند خصوصاً در ایران!

  2. سونی باید یه خودنمایی داشته باشه ک به بقیه برسه

  3. ایول یک شاهکار به تمام معنا