شرایط فروش رانا

شرایط فروش رانا ال ایکس در 11 خرداد 98

شرایط فروش رانا ال ایکس در 11 خرداد 98 اعلام شد. شرکت ایران خودرو با هدف کنترل بازار خودرو رانا LX را به صورت فروش فوری از روز شنبه 11 خرداد به بازار عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط فروش رانا ال ایکس اعلام کرد. بر اساس این بخشنامه ایران خودرو رانا ال ایکس را با قیمت 67 میلیون 448 هزار و 400 تومان در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای  و خاکستری متالیک به فروش می‌رساند. مشتریان می‌توانند از ساعت 11 صبح روز شنبه 11 خرداد 98 در این طرح شرکت کرده و این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز 30 روزه است و این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در ادامه جزئیات شرایط خودروی رانا ال ایکس را مشاهده می‌کنید:

نکته مهم:

دو شرکت خودروسازی بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا در یک همکاری مشترک و در راستای جلوگیری از ثبت نام دلالان و فراهم کردن شرایطی برای مصرف‌کنندگان واقعی خودرو فیلتر جدیدی را به محدودیت‌های قبلی ثبت نام محصولات خود اضافه کرده‌اند، از این رو آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته در دو شرکت ایران خودرو سایپا برای خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند، اجازه شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت. اگر در چنین شرایطی مشتریان مراحل ثبت نام را انجام دهند، شرکت ایران خودرو به صورت یکطرفه ثبت نام مشتری را باطل می‌کند و وجه مشتری را نیز به وی برگشت خواهد داد.

شرایط فروش رانا ال ایکس – 11 خرداد 98

نام خودروکد کلاسرنگ‌های قابل عرضهقیمت
رانا ال ایکس با کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو 4 بهینه61006سفید، مشکی، نقره‌ای،‌خاکستری67 میلیون و 448 هزار و 400 تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*