ایسوس

ایسوس با رونمایی از محصولات جدید در کامپیوتکس سی سالگی خود را جشن گرفت

ایسوس با آتش بازی 30 سالگی خود تنور کامپیوتکس 2019 را گرم کرد. شرکت تایوانی Asus در نمایشگاه کامپیوتکس به مناسبت سی سالگی خود، نسخه اختصاصی محصولات جدیدش را رونمایی کرد.

برند اول تایوان و برترین تولیدکننده مادربرد در جهان جشن 30  سالگی خود را به جذاب‌ترین حالت ممکن برگزار کرد. ایسوس که دارای سبد کالایی فوق‌العاده است به مناسبت 30 سالگی خود از نسخه اختصاصی محصولات خود رونمایی کرد. این محصولات دارای یک نشان خاص A مانند بودند که در زبان چینی A نماد مردم چین می‌باشد. ایسوس با استفاده از این نماد تداعی کننده کارهای بشر دوستانه خود و قسمت بالایی آن که شبیه فلش است نماد توانایی در حرکت رو به جلو و غلبه کردن بر موانع می‌باشد.

Asus در این رویداد کالاهای Zenfone 6 Edition 30 ، Zenbook Edition 30 UX334FL ، Zenbook Dou UX481 ، Zenbook Pro Duo UX581 و مادربردهای Prime X299 Edition 30 و Prime Utopia و نمایشگر قابل حمل ZenScreen Touch را با نسخه اختصاصی 30 سالگی خود عرضه نمود.

Prime X299 Edition 30

ایسوس در سال 1989 با معرفی مادربرد ISA-386C گامی بلند و پیشرو برای تبدیل شدن به نام تجاری موفق را برداشت. حال بعد از سی سال کار مداوم و رو به جلو ایسوس مادربرد Prime X299 Edition 30 را همچون همیشه میراث دار لایقی برای این سری معرفی کرد.

ایسوس

این مادربرد از آخرین نسل پردازنده‌های قدرتمند اینتل به نام Intel® Core™ X پشتیبانی می‌کنند که عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می‌گذارند. شاهکار جدید ایسوس دارای سیستم قدرتمند خنک‌سازی و 16 مرحله‌ای است که پردازنده را برای رسیدن به بهترین عملکرد هدایت می‌کند. همچنین دو اسلات M.2 به همراه هیت سینک و دو درگاه Thunderbolt 3 به همراه ورودی‌های Display port تجربه بی نظیری از انتقال داده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. امکانات شبکه عالی از جمله پورت LAN 5گیگابیتی به همراه نسل جدید وای فای (WIFI6) که بهبود چشم‌گیری نسبت به نسل قبل دارند، این مادربرد را همراهی می‌کنند.

ایسوس

در کنار تمام این امکانات یک LiveDash OLED 2 اینچی اطلاعات سیستم از جمله سرعت، درجه حرارت و ولتاژ را نمایش می‌دهد و همچنین می‌تواند فایل‌های عکس یا تصاویر شما را به صورت کاملا شخصی‌سازی شده نمایش دهد. LiveDash دوم نیز یک ابزار کنترلی جدید است که با درگاه اتصالی USB به سیستم متصل شده و با یک پایه که روی آن تعبیه شده می‌تواند بر روی نمایشگر یا هر سطحی قرار بگیرد.

Prime Utopia مسافری از آینده

بدون شک جذاب‌ترین محصولی که در کامپیوتکس 2019 معرفی شد Prime Utopia است. این کانسپت بسیار زیبا نمونه‌ای اولیه از مادربردهای دسکتاپ نسل آینده می‌باشد. این سیستم با طیف وسیعی از فرایندهای خنک‌سازی طراحی شده تا بتواند پتانسیل خنک کردن پردازنده‌های نسل‌های آینده را داشته باشد. از نوآوری‌های به کار رفته در این سیستم که کم هم نیستند می‌توان به شکاف‌های PCIe اشاره کرد که در پشت مادربرد تعبیه شدند. علت این کار مدیریت بهتر دمایی برای جلوگیری از اختلال سیستم با حرارت کارت گرافیک می‌باشد. علاوه بر این Prime Utopia دارای یک سیستم خنک‌سازی پیشرفته به نام Hydra Cortex می‌باشد که وظیفه اصلی آن خنک‌سازی پردازنده‌ها است و شامل یک فن هدر مجزا است که یک چیپ روی هدر و یک چیپ روی فن‌ها است و هر کدام از هدرهای فن توانایی کنترل 4 فن دیگر را داراست.

ایسوس

این مسافر آینده دارای پنل I/O پشتی به صورت ماژولار است که قابلیت تغییر برای رفع نیازهای درگاه‌های مختلف را دارد همچنین دارای یک صفحه نمایش اولد 7 اینچی است که می‌تواند با کابل یا وای فای به پنل متصل شود تا کاربران تجربه جدیدی از تنظیمات بایوس، کنترل فن‌ها، نظارت بر عملکرد سیستم یا حتی روشن و خاموش کردن سیستم داشته باشند.

ایسوس

ZenScreen Touch MB16AMT

وجود یک مانیتور اضافه با وزنی مناسب می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. ایسوس در دوره‌های گذشته ZenScreen Go را معرفی نمود حال به مناسبت سی سالگی ایسوس این مانیتور همراه با مدل لمسی به‌روزرسانی شده است.

ایسوس

این نمایشگر دارای پنل IPS و رزولوشن HD به اندازه 15.6 اینچ می‌باشد که دارای وزن 900 گرمی و ضخامت 9 میلی‌متری نیز است. ZenScreen جدید دارای باتری به ظرفیت 7800 میلی‌آمپر و عمر مفید باتری 4 ساعت است. قابلیت 10 نقطه لمسی همزمان و تنوع مناسب درگاه‌های ارتباطی از جمله USB Type A و Type C برای موبایل و درگاه Micro HDMI برای سایر دستگاه‌ها از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بعد ما 40د ساله همش درجا میزنیم