محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 4

محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 4 به دوربین سلفی دوگانه روی صفحه نمایشگر آن اشاره دارد

رندر محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 4 (Google Pixel 4) از وجود دوربین سلفی دوگانه در این گوشی خبر می‌دهد. این در حالی است که پیشتر، تنها مدل XL پرچمدار سال 2019 گوگل مجهز به دوربین سلفی روی نمایشگر بیان شده بود.

بعد از رونمایی اولین گوشی های میان‌رده گوگل، گوگل پیکسل 3 ای و پیکسل 3 ای ایکس ال، این شرکت اکنون تمرکز خود را روی چهارمین نسل پرچمداران سری Pixel قرار داده است. پیشتر، رندرهایی از گوگل پیکسل 4 ایکس ال با اشاره به دوربین سلفی دوگانه روی نمایشگر آن دیده بودیم. قبل‌تر از آن، از طریق اطلاعات فاش شده از گیک بنچ، به قدرت گرفتن همین مدل از تراشه اسنپدراگون 855 پی برده بودیم.

اکنون نوبت به انتشار رندر و اطلاعاتی از مدل پایه یعنی گوگل پیکسل 4 رسیده است. به تازگی رندری از محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 4 منتشر شده که از مجهز شدن این مدل به یک دوربین سلفی دوگانه خبر می‌دهد. همانند مدل XL، این ماژول دوربین نیز روی نمایشگر سوار شده است.

رندر محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 4

محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 4

این در حالی است که تا چند هفته پیش، بیشتر شایعات و اخبار به سنتی بودن سبک طراحی گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال اشاره داشتند. روی محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 4 علاوه بر حفره‌ای که به منظور جا دادن دوربین سلفی دوگانه ایجاد شده، دو بریدگی دیگر به منظور عدم پوشاندن اسپیکرهای دوگانه گوشی، در بالا و پایین، وجود دارند.

این محافظ صفحه نمایش به گوشی گوگل پیکسل 4 نسبت داده شده است، در حالی که منابع مختلف، همچنان فقط مدل ایکس را همانند سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس مجهز به دوربین سلفی دوگانه می‌دانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اه چه با حاله معلوم نبود اول شایدم من متوجه نشدم