گوشی شیائومی ردمی کا 20 پرو

رویت گوشی شیائومی ردمی کا 20 پرو با 12 گیگابایت رم در وب سایت TENAA

نسخه 12 گیگابایتی گوشی شیائومی ردمی کا 20 پرو در راه است. دیگر نسخه‌های گوشی، که چند روز پیش رونمایی شدند، در حال حاضر به لطف قیمت پایه 360 دلار، اقتصادی‌ترین پرچمداران بازار به شمار می‌روند!

شیائومی قصد دارد با تمرکز روی محصولات برند زیر شاخه خود، Redmi، وان پلاس را از پادشاهی در دنیای گوشی های قاتل پرچمدار به زیر بکشد. این شرکت به منظور رقابت با گوشی (قاتل) پرچمدار وان پلاس 7 پرو، دو گوشی گوشی شیائومی ردمی کا 20 و گوشی شیائومی ردمی کا 20 پرو را معرفی کرد. مدل Pro دارای مشخصات فنی بالارده‌ای است، اما قیمت آن از 360 دلار شروع می‌شود.

برای آن دسته از کاربرانی که ویژگی‌های گوشی شیائومی ردمی کا 20 پرو توجهشان را جلب کرده، اما نیازمند حافظه اصلی بیشتری هستند، اخبار خوبی شنیده می‌شود. بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده از وب سایت TENAA، نسخه‌ای مجهز به 12 گیگابایت حافظه رم از گوشی شیائومی ردمی کا 20 پرو در راه است.

ردمی کا 20 پرو که چند روز پیش از کشور چین رونمایی شد، پرچمداری قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 855 بوده و بر اساس حافظه رم، به دو نسخه 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی تقسیم می‌شود. بر اساس یافته‌های جدید از وب سایت TENAA، باید منتظر سومین نسخه از ردمی کی 20 پرو مجهز به 12 گیگابایت حافظه اصلی باشیم. درباره ظرفیت داخلی این نسخه اطلاعاتی در دسترس نیست، اما می‌توان تصور کرد با توجه به اقتصادی بودن گوشی، شرکت از قرار دادن چیپی 512 گیگابایتی یا مخصوصا 1 ترابایتی در آن خودداری کرده و به همان 256 گیگابایت ظرفیت داخلی به کار رفته در بالاترین نسخه دارای 8 گیگابایت رم اکتفا خواهد کرد.

در زمان رونمایی گوشی شیائومی ردمی کا 20 پرو، سه گزینه رنگ آبی، قرمز و مشکی برای آن ارائه شد. بر اساس اطلاعات جدید فاش شده در وب سایت TENAA، باید منتظر پنج گزینه رنگ صورتی، سفید، سبز، ارغوانی و خاکستری نیز برای آن باشیم. به این ترتیب، گوشی بالارده اقتصادی شیائومی، تبدیل به یکی از رنگارنگ‌ترین پرچمداران بازار خواهد شد. پیش‌بینی شده همانند شیائومی می 9، برای نسخه 12 گیگابایتی شیائومی ردمی کا 20 پرو نیز نسخه‌ای مجهز به پنل پشتی شفاف ارائه شود.

اطلاعات نسخه جدید گوشی شیائومی ردمی کا 20 پرو

گوشی شیائومی ردمی کا 20 پرو

قیمت نسخه 6 گیگابایتی (نسخه پایه) مجهز به 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی ردمی کی 20 پرو برابر 360 دلار است. این قیمت برای نسخه 128 گیگابایتی دارای همین میزان رم به 375 دلار می‌رسد. قیمت نسخه‌های دارای 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی به ترتیب 400 دلار و 430 دلار خواهد بود. می‌توان برای نسخه 12 گیگابایتی گوشی قیمتی حدود 500 دلار در نظر گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فک کنم مایت چین رفته سمت شیادومی

  2. به نظر که کاملا قیمتاشون منصفانس