سامسونگ گلکسی ای 10

گلکسی A10e در گیک بنچ ظاهر شد؛ گوشی رده ابتدایی جدید سامسونگ در راه است

اخیر سامسونگ برخی از تاییدیه‌های لازم را برای گوشی گلکسی ای 10 ای (Galaxy A10e) اخذ کرد؛ نشانه‌ای از این که به زمان معرفی آن نزدیک می‌شویم. حالا با انتشار نتایج بنچمارک گلکسی A10e در گیک‌بنچ، چند مشخصه کلیدی این گوشی هوشمند هم آشکار شده است.

سامسونگ گلکسی A10e با شماره مدل SM-A102U در این بنچمارک ظاهر شده و با توجه به نتایج، می‌توان به وجود تراشه اگزینوس 7884 در آن پی برد. همچنین می‌بینیم که حافظه رم دستگاه، 2 گیگابایت ظرفیت دارد. از لحاظ عملکرد، در آزمون تک هسته‌ای 1163 امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای، 3581 امتیاز به ثبت رسید. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سیستم عامل پیش فرض گوشی هم اندروید 9 پای است.

بنچمارک گلکسی A10e

فعلا جزئیات چندانی درباره سایر مشخصات گلکسی A10e وجود ندارد؛ ولی برخی گزارش‌ها آن را نسخه ضعیف شده‌ی گلکسی ای 10 توصیف می‌کنند. در همین حال، گزارش‌ها به کار کردن سامسونگ روی نسخه دیگری با نام  A10s هم اشاره دارند. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A107، نسخه قوی‌تر گلکسی A10 خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی گلکسی ای ۱۰ اس از تاریخ بیست و یکم خرداد ماه در رنگ‌های متنوع و همراه با گلکسی ام 40، در کشور هند عرضه شود. از مشخصات احتمالی آن هم باید به تراشه هلیو پی 22 مدیاتک، حافظه رم 2 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری One UI اشاره کنیم.