آیفون ایکس آر 2019

آیفون ایکس آر 2019 با رنگ‌بندی متنوع‌تری عرضه می‌شود

جدیدا تصاویر رندرشده‌ای از آیفون ایکس آر 2019 منتشر شده که گوشی هوشمند جدید اپل را در رنگ‌بندی جدیدی نشان می‌دهد.

چند ماه پیش تصاویر رندر‌شده‌ای از گوشی هوشمند آیفون ایکس آر 2019 (iPhone XR 2019) در فضای مجازی منتشر شد که محصول بعدی اپل را در رنگ‌بندی‌های مختلفی نشان می‌داد. در آن تصاویر می‌شد آیفون ایکس آر 2019 را در رنگ‌هایی شبیه به رنگ‌بندی‌های نسخه کنونی آیفون ایکس آر مشاهده کرد، اما تصاویر جدیدی منتشر شده که محصول نسل بعدی اپل را در رنگ‌بندی‌هایی شبیه به آیفون ایکس اس نشان می‌دهد.

در این تصاویر می‌شود آیفون ایکس آر 2019 را در رنگ‌بندی‌های طلایی، نقره‌ای، مشکی و قرمز مشاهده کرد. این در حالی است که آیفون ایکس اس هرگز نسخه‌ای در رنگ‌بندی قرمز نداشت و آیفون ایکس آر نیز تنها برای اپراتورهای خاصی در ایالات متحده با رنگ‌بندی قرمز عرضه شد.

در تصاویر رندرشده قبلی نیز آیفون ایکس آر 2019 در رنگ‌بندی‌های آبی، سفید، زرد و قرمز قابل مشاهده است که برای مقایسه آنها را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

جالب است بدانید که نسخه طلایی با نسخه زرد رنگ آیفون جدید بسیار متفاوت است و تصاویر آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

آنچه بیش از هرچیز در طراحی آیفون ایکس آر 2019 نظر ما را به خود جلب کرده است، دوربین اصلی آن با برجستگی عجیب و ترکیب خاص لنزهاست. باید دید که این دوربین چقدر در عکاسی و فیلمبرداری خوب عمل می‌کند که شرکت اپل به خاطر عملکرد آن، قید زیبایی طراحی را زده است.

آیفون ایکس آر 2019

انتظار می‌رود که آیفون ایکس آر 2019 نیز مانند مدل قبلی از ابعاد نمایشگر 6.1 اینچی بهره ببرد. همچنین شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه این آخرین گوشی هوشمند اپل با نمایشگر ال‌سی‌دی خواهد بود. از نظر سخت‌افزاری انتظار می‌رود که آخرین مدل آیفون ایکس آر مجهز به تراشه اپل A13 باشد و از ترکیب دوربینی شبیه به آیفون ایکس یا ایکس اس بهره ببرد.