نمایشگر منعطف TCL

نمایشگر منعطف TCL امسال به مرحله تولید می‌رسد

ظاهرا نمایشگر منعطف TCL امسال به تولید خواهد رسید. این نمایشگر می‌تواند در گوشی انعطاف پذیر تی سی ال مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت تی سی ال در ماه فوریه‌ی وعده داده بود که گوشی‌هایی با نمایشگر انعطاف پذیر را عرضه خواهد کرد و در حال حاضر نخستین گام‌های مهم را در این راستا برداشته است. این شرکت تجهیزات LTPS را برای کارخانجات خود از کشورهای ژاپن و کره‌ی جنوبی خریده است و بخش نمایشگر این شرکت به نام Huaxing Optoelectronics قصد دارد تولید نمایشگر منعطف TCL را از سه ماهه‌ی چهارم سال 2019 میلادی آغاز کند.

سودآوری هنگفت با آغاز تولید نمایشگر منعطف TCL

مدیر تی سی ال می‌گوید Huaxing رشد دو رقمی در فروش سالانه و هم سود تضمینی را به همراه خواهد داشت. تولید نمایشگر LTPS-LCD در سه ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی برای این شرکت سودآوری 27.2 میلیون دلاری را به همراه داشت تا آن‌ها لقب سومین تولیدکننده بزرگ نمایشگرها را از آن خود کنند. این شرکت همچنین همکاری‌هایی با برخی از تولیدکنندگان پرآوازه‌ی گوشی‌های هوشمند را نیز آغاز کرده است.

نمایشگر منعطف TCL

گروه تی سی ال علاوه بر صنعت گوشی‌های هوشمند٬ قصد دارد بخش تلویزیون‌های هوشمند خودش را نیز بهبود ببخشد. گزارش‌هایی در مورد تلوزیون هوشمند هواوی را شنیده بودیم که گفته می‌شود کمپانی Huaxing تحت امر تی سی ال قصد تولید پنل‌های آن در مدل 65 اینچی را خواهد داشت؛ این درحالیست که مدل 55 اینچی تلویزیون هواوی می‌تواند توسط شرکت ٬BOE دیگر تولیدکننده‌ی بزرگ نمایشگرها که پیشتر وظیفه‌ی تولید پنل‌های نمایشگر گوشی هواوی میت 20 پرو را در اختیار داشت٬ به تولید برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این دیگه از کجا پیداش شد

  2. دیگه وقتی مدیر عاملش اینجوری میگه
    خوب دیگه مشخصه عاقبتش چیه