تصاویر مطبوعاتی شیائومی می 9 تی

تصاویر مطبوعاتی شیائومی می 9 تی و 9T پرو منتشر شد

به تازگی تصاویر مطبوعاتی شیائومی می 9 تی (Xiaomi Mi 9T) و مدل پرو به بیرون درز کرده است؛ گوشی های هوشمندی که چهره‌ای آشنا دارند و احتمالا به زودی شاهد عرضه‌ی آن‌ها خواهیم بود.

در حالی که گوشی ردمی کی ۲۰ پرو در چین عرضه شده و علاقه‌مندان منتظر ورود آن به بازارهای بین‌المللی هستند؛ شیائومی از معرفی می ۹ تی و ۹ تی پرو در آینده نزدیک خبر داده است. طبق شایعات، این دو گوشی هوشمند را باید نسخه‌های جهانی سری K20 بدانیم و هرچند هنوز تاریخ رونمایی از آن‌ها مشخص نیست؛ اما از هم‌اکنون می‌توان تصاویر مطبوعاتی شیائومی می 9 تی و 9T پرو را در فضای مجازی یافت.

انتشار این رندرها توسط افشاگر سرشناس «رولند کوانت» صورت گرفته است. همان‌طور هم که انتظار می‌رفت، ظاهر دو دستگاه جدید به ردمی کا 20 و کا 20 پرو شباهت دارد؛ البته روی بدنه آن‌ها، لوگوی شیائومی جایگزین لوگوی ردمی شده است.

طبق گفته‌ی کوانت، شیائومی می 9 تی پرو همان صفحه نمایش و تراشه اسنپدراگون 855 را خواهد داشت که در ردمی کی 20 پرو هم وجود دارد. همچنین مدل استاندارد، مجهز به تراشه اسنپدراگون 730 کوالکام خواهد بود.

با این اوصاف انتظار می‌رود گوشی های شیائومی 9T و 9T Pro دارای نمایشگر 6.39 اینچی بدون ناچ و یک دوربین پاپ آپ 20 مگاپیکسلی باشند. دوربین سه‌گانه پشتی هم باید برخوردار از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی باشد.

اما با وجود اینکه نسخه 256/12 گیگابایتی ردمی کا ۲۰ پرو نیز موجود است، ظاهرا اروپایی‌ها تنها به نسخه 6 گیگ رم با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی خواهند داشت. همچنین گفته می‌شود که به زودی K20 و K20 پرو با اسامی تغییر یافته‌ی پوکوفون F2 و F2 پرو، در کشور هند هم عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تو هند ؟؟!!!
    حالا چرا تو هند؟