قسمت جدید بازی دارک سایدرز (Darksiders) در E3 2019 رونمایی می‌شود

حماسه Darksiders هنوز به پایان نرسیده است و به زودی شاهد معرفی قسمت جدید بازی دارک سایدرز در نمایشگاه E3 2019 خواهیم بود.

طبق اخبار منتشر شده، در جریان نمایشگاه E3 2019، از قسمت جدید بازی دارک سایدرز رونمایی خواهد شد؛ اتفاقی که بدون شک برای طرفداران غافل گیرکننده‌ به حساب می‌آید.

قسمت اول مجموعه دارک سایدرز در سال 2010 منتشر شد و برای فضاهای متفاوت و گیم‌پلی هک اند اسلش سرگرم‌ کننده‌اش مورد تحسین قرار گرفت. قسمت دوم در سال 2012 منتشر شد و پس از آن بود که شرکت ناشر، تی اچ کیو ورشکسته شد. پس از یک وقفه 6 ساله، در سال 2018 قسمت سوم بازی عرضه شد و داستان آن در مورد مبارزه فیوری با هفت گناه کبیره بود. این بازی توانست موفق ظاهر شود و به فروش خوبی دست پیدا کند. تصور بر این بود که پرونده مجموعه با قسمت سوم بسته شده است اما به نظر می‌رسد شرکت تی اچ کیو چنین عقیده‌ای ندارد.

بازی دارک سایدرز

طبق اخبار منتشر شده، در نمایشگاه E3 2019 شاهد یک مراسم کوچک اختصاصی برای معرفی این بازی خواهیم بود. هنوز مشخص نیست که آیا شاهد قسمت چهارم خواهیم بود یا یک بازسازی اما گفته شده که این قسمت جدید از بازی دارک سایدرز «کاملا متفاوت خواهد بود و این مجموعه را وارد مسیر تازه‌ای می‌کند».

تنها سوال طرفداران این است که قسمت بعدی پیرامون چه چیزی می‌تواند باشد. از سه گانه اصلی، هنوز بخش‌هایی باقی مانده که قسمت جدید می‌تواند به آن‌ها بپردازد. اما اینکه قرار است وارد یک «مسیر تازه» شود، بدین معناست که شاید باید منتظر یک نسخه فرعی با شخصیت‌ها و داستان‌های جدید باشیم و اگر بازخورد خوبی داشت، در نهایت قسمت چهارم ساخته و منتشر شود.

نمایشگاه E3 2019 از تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد 1398) آغاز خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که شرکت تی اچ کیو نوردیک چه اثر هیجان انگیزی را برای طرفداران آماده کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. والا نمی دونم حرفشان از این کار چیه آخه دیگه خیلی بد شده