گلکسی ام 40 سامسونگ

گلکسی ام 40 سامسونگ ؛ یک گوشی با ارزش خرید بالا

گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ (Samsung Galaxy M40) طی چند روز آینده معرفی می‌شود. اطلاعاتی از این گوشی به دست ما رسیده که به ارزش بالای خرید در مقایسه با مشخصات فنی آن اشاره دارد.

چند هفته پیش بود که خبر دادیم سامسونگ مشغول کار روی یک گوشی جدید از خانواده گلکسی ام خود است. ما حالا می‌توانیم به برخی از جزئیات این گوشی که گلکسی ام 40 سامسونگ نام دارد٬ اشاره کنیم. مطابق انتظار٬ Galaxy M40 یک گوشی میان‌رده خواهد بود که با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود.

سامسونگ چند ماه پیش بود که از گوشی‌های خانواده گلکسی ام خود پرده برداشت. این محصولات دارای برچسب قیمتی مناسبی هستند که می‌تواند از آن‌ها رقیب سرسختی برای گوشی‌های چینی بسازد. شاید به همین دلیل است که سامسونگ تصمیم گرفته تا فروش این محصولات را بیشتر به صورت آنلاین دنبال کند. تا به امروز این خانواده شامل گوشی‌های گلکسی ام ٬30 ام 20 و ام 10 بوده است. حالا باید به این خانواده گوشی گلکسی M40 را نیز اضافه کنیم.

اطلاعات اولیه‌ای از این گوشی توسط یکی از نزدیکان سامسونگ در هند تایید شده که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. ما حالا می‌دانیم که گلکسی ام 40 سامسونگ به دوربین پشتی 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و با برچسب قیمتی در حدود 285 دلار روانه‌ی بازار می‌شود. با توجه به مشخصاتی که این دیوایس ارائه می‌کند٬ چنین قیمتی بسیار مناسب و عالی به نظر می‌رسد.

یک نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و از نوع Infinity-O در قاب جلویی گوشی حضور دارد و تراشه‌ی اسنپدراگون 675 کوالکام نیز در قلب تپنده‌ی دیوایس خواهد بود. در اینجا 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه‌ی داخلی نیز در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. شاید پیشتر انتظار داشتیم یک باتری غول پیکر 5,000 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این گوشی باشد٬ اما این اطلاعات تازه خبر از ظرفیت 3,500 میلی‌آمپر ساعتی این باتری می‌دهند.

دوربین سه گانه٬ پشت قاب گلکسی ام 40 سامسونگ

همانطور که گفته شد یک دوربین 32 مگاپیکسلی روی قاب پشتی گلکسی ام 40 سامسونگ قرار دارد. اما این دوربین تنها نیست٬ بلکه یک دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند. در حفره‌ی روی نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جا خوش کرده است. ضمنا٬ این نخستین گوشی خانواده گلکسی ام است که همراه با اندروید 9 پای عرضه می‌شود. سامسونگ تایید کرده است که این گوشی در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) در هند رونمایی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کو توان خرید
    مردم عادی فلج شدن

  2. سال 2019 سامسونگ ترکونده…بهترین میان رده ها و پرچم دار رو معرفی کرده

  3. خوب پس خیالم طول نمی کشه