همراه اول

هلال احمر در حضور وزیر ارتباطات از همراه اول تقدیر کرد

هلال احمر در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از همراه اول بابت عملکرد منسجم، پاسخگویانه، متعهدانه و همکاری در پروژه‌های ارتباطی این سازمان تقدیر کرد.

اخیرا جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف توسعه ارتباطات و فناوری‌های نوین در حوزه امداد، نجات، خدمات و داوطلبان نشست دو جانبه‌ای را برگزار کردند که در حاشیه این مراسم هلال احمر از همراه اول بابت عملکرد منسجم، پاسخگویانه، متعهدانه و همکاری در پروژه‌های ارتباطی این جمعیت تقدیر کرد. در بخشی از لوح تقدیر اهدایی هلال احمر به همراه اول که رئیس جمعیت هلال احمر نیز آن را امضا کرد، آمده است:

از اینکه با کوشش‌های بی‌دریغ و تلاش مداوم و با ارائه خدمات مستمر، یاری‌رسان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حوزه امداد و نجات و توسعه خدمات داوطلبانه بوده‌اید صمیمانه سپاسگزارم. این تلاش‌ها مخصوصا در خدمت رسانی و کمک به هموطنان متاثر از سیل‌های سال جاری بسیار ارزشمند بود.

همراه اول

نگاهی به اقدامات اخیر همراه اول

در فروردین سال 98 در برخی از استان‌های کشور سیل به راه افتاد که همزمان با این اتفاق تلخ همراه اول تیم‌های فنی خود را سریعا به این مناطق سیل‌زده اعزام کرد تا با فعال نگه داشتن وضعیت ارتباطات و فعال‌سازی مجدد سایت‌های آسیب‌دیده شرایط لازم برای کمک‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده مهیا شود. همچنین از سایر اقدامات فوری همراه اول در مناطق سیل‌زده می‌توان به رایگان شدن مکالمات و برقراری ارتباطات در شبکه سیار اشاره کرد.

شرکت همراه اول با توجه به اینکه دامنه خسارت وارده به خانوارها گسترش پیدا کرد، اقدامات حمایتی خود را بر اساس نیاز‌های واقعی مردم در نظر گرفت که از این اقدامات حمایتی می‌توان به تامین غذای گرم، پتو، اقلام بهداشتی، شارژر گوشی تلفن همراه، پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل اشاره کرد. همچنین شرکت ارتباطات سیار ایران برای ارئه خدمات و تامین اقلام اساسی خانواره‌های مناطق سیل‌زده مبلغی حدود 150 میلیارد ریال را اختصاص داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. از اون چرا به اون چه ربطی داره

  2. حلال احمر مگه تقدیر کردنم بلده

  3. هرکی فهمید به منم بگه