نمایشگر Pro Display XDR اپل

نمایشگر Pro Display XDR اپل با وضوح 6K معرفی شد

نمایشگر Pro Display XDR اپل در کنفرانس WWDC 2019 معرفی شد. مهم‌ترین مشخصه‌ی این نمایشگر٬ ارائه‌ی وضوح 6K آن است.

بسیاری از کاربران از اینکه اپل دست از تولید نمایشگرهای تاندربولت 3 کشیده٬ ناراحت بودند. این بدان خاطر بود که نمایشگرهای تاندربولت 3 از نظر تولید رنگ عملکرد عالی داشتند و اپل می‌توانست تمام توان خود را برای تولید هرچه زیباتر آن‌ها به کار بگیرد. خبر خوب اینکه اپل قصد دارد مجددا به صنعت نمایشگرسازی بازگردد.

در کنفرانس WWDC 2019 شاهد رونمایی از نمایشگر Pro Display XDR اپل ٬ تازه‌ترین صفحه نمایش این کمپانی بودیم. البته چندان هم از معرفی آن غافلگیر نشدیم٬ زیرا مینگ چی کو تحلیلگر ارشد این شرکت پیشتر به این نکته اشاره کرده بود که احتمالا اپل در حال تولید یک نمایشگر جدید است و در کنفرانس توسعه دهندگان خودش از آن پرده برداری خواهد کرد.

نمایشگر Pro Display XDR اپل یک نمایشگر 32 اینچی است که از وضوح 6K پشتیبانی می کند. البته همانطور که از نامش پیداست٬ این صفحه نمایش در رده‌ی حرفه‌ای‌ها است و کاربران عادی کمتر به آن نیاز پیدا می‌کنند. اپل در معرفی این نمایشگر جدید می‌گوید:

Pro Display XDR از یک سیستم پس‌زمینه‌ی مستقیم با آرایه‌های بزرگ LED استفاده می‌کند که 1000 نیت روشنایی تمام صفحه ایجاد می‌کند و 1600 نیت اوج روشنایی دارد که بسیار فراتر از یک نمایشگر معمولی است. با یک سیستم حرارتی پیشرفته که از الگوی شبکه‌ای آلومینیومی استفاده می‌کند٬ Pro Display XDR می‌تواند 1000 نیت روشنایی تمام صفحه را تحمل کند. این چیزیست که تا به امروز با در نمایشگری این قیمت غیرممکن بود.

قیمت نمایشگر Pro Display XDR اپل

از آنجایی که این نمایشگر نام حرفه‌ای را یدک می‌کشد٬ قیمتش نیز همانند آن بالاست. شما برای خرید نمایشگر پرو دیسپلی ایکس دی آر اپل باید 4,999 دلار بپردازید. یک پایه به نام “Pro Stand” نیز با قیمت 999 دلار همراه آن عرضه می‌شود که می‌توانید آن را در دو جهت تنظیم کنید. فروش این صفحه نمایش از پاییز سال جاری میلادی آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا ی چی فوق العاده عالی