هواوی

انگلیسی‌ها هجدهمین سال شراکت با هواوی را جشن گرفتند

شرکای انگلیسی، 18 سال همکاری با هواوی را جشن گرفتند. در این مراسم که چند روز پیش در لندن برگزار شد، شرکت Huawei با حضور شرکای انگلیسی خود از برنامه‌های آتی خود برای بازار این کشور پرده برداشت.

برای یک شرکت بین‌المللی چیزی بهتر از داشتن شرکایی نیست که در همه حال به تعهدات خود عمل می‌کنند و ثبات را هم برای خود و هم برای شریک خود به ارمغان می‌آورند.

چند روز پیش بیشتر از 200 نماینده از شرکای انگلیسی هواوی در مراسم UK Partner Summit در لندن شرکت کردند. در این مراسم Huawei از به‌روزرسانی شبکه تامین‌کننده‌ها و شرکای خود خبر داد و از تازه‌ترین عملکرد کسب‌و‌کار شرکت، استراتژی همکاری و برنامه‌های خود برای بازار انگلستان، که یکی از مهم‌ترین بازارها است، پرده برداشت.

هواوی

تم امسال در هفتمین سال برگزاری این مراسم، «بیایید با هم رشد کنیم» بود. هواوی این فرصت را غنیمت شمرد تا تعهدش را به انگلستان تکرار کند، استراتژی خود را در قبال برنامه‌های شرکای مختلف بیان کند و درباره بینش خود نسبت به فرصت‌هایی که در انگلستان است، صحبت کند. شرکت‌کننده‌های این نشست شامل تامین‌کننده‌ها، شرکای اکوسیستم، مشتریان کلیدی، تحلیلگران و اصحاب رسانه بودند.

دکتر لیانگ هوآ، رییس هیئت مدیره هواوی با سخنرانی در این مراسم از دیدگاه‌های خود درباره فرصت‌ها و ترندهای دنیای فناوری اطلاعات (ICT) گفت. او در سخنان خود خاطر نشان کرد که دیجیتالی شدن وارد فاز جدیدی از رشد خودش شده است. برای اینکه مزایای اطلاعات، اتصالات و دیجیتال در دسترس همه باشد، هواوی نقش مهمی در ارائه ابزارهای هوشمند و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ایفا می‌کند.

لیانگ هوآ همچنین به تعهد دولت انگلستان برای تبدیل این کشور، به رهبر دنیا در زمینه 5G و فراهم کردن قابلیت اتصال پرسرعت و قابل اعتماد به شهرها، شهرک‌ها، مناطق روستایی و تامین شبکه‌های تماما فیبر ملی، اشاره کرد.

لیانگ هوآ اینگونه صحبت‌هایش را ادامه داد:

چیزهای زیادی در این‌باره هست که هواوی می‌تواند در آن مشارکت کند. ما نقش پیشرو را در زمینه 5G بر عهده داریم. ما در آزمایش 5G همراه دولت انگلستان بودیم و آماده‌ایم تا از راه‌اندازی تجاری 5G در انگلستان پشتیبانی کنیم. ما در حال پشتیبانی از تکنولوژی «فیبر تا خانه‌ها» (FTTP) در این کشور هستیم. ما همچنین راه‌حل‌هایی نوآورانه و رقابتی برای اتصال مناطق صعب‌العبور داریم.

هواوی از مرکز آموزشی جدیدش در انگلستان رونمایی کرد

در این مراسم، Huawei از برنامه‌هایش برای افتتاح یک مرکز آموزشی هم خبر داد. هدف این مرکز جدید، که در بیرمنگام واقع شده، توسعه و آموزش مهندسانی است که می‌خواهند از راه‌حل‌ها و تکنولوژی 5G استفاده کنند. هواوی با امضای یادداشت تفاهم با چهار شرکت مهندسی انگلیسی که از شرکای کلیدی آنها محسوب می‌شوند، پشتیبانی از توسعه مهارت‌های کارکنان خود را تضمین کرده است. این مرکز توانایی آموزش بیش از 500 مهندس را در سال دارد و ماه ژوئن امسال افتتاح خواهد شد.

جری وانگ، مدیرعامل هواوی انگلستان گفت:

این اجلاس سراسری فرصت خوبی است تا از شما برای زنجیره تامین باارزشمان در اینجا تشکر کنیم. ما به خاطر روابط انعطاف‌پذیر و پرباری که در این 18 سال با شرکا و تامین‌کنندگان در انگستان داشته‌ایم، سپاسگذاریم. تخصص، دانش و کیفیت خدمات آن‌ها به هواوی، برای ارائه خدمات به مشتریانمان در اینجا، اهمیت بسیاری دارد. ما مشتاقیم که رشد و گسترش روابط کلیدی موجود را ادامه دهیم، در حالی‌که می‌خواهیم در آینده زمینه فرصت‌های تازه‌ای را به وجود آوریم.

رابین کانوی، مدیر اجرایی شرکت ARCC گفت:

ما از سال 2015 با Huawei همکاری می‌کنیم و به دستاوردهایی که در این مدت با کمک یکدیگر به دست آورده‌ایم، بسیار افتخار می‌کنیم. همانطور که هواوی به رشدش در انگلستان ادامه می‌دهد، ما برای ایفای نقش کلیدی در کمک به آنها برای دستیابی به اهدافشان، هیجان‌زده‌ایم.

در طول این رویداد، پیت کالینگز از Oxford Economics گزارشی از تاثیر اقتصادی Huawei در انگلستان منتشر کرد. این گزارش که با همکاری هواوی و Oxford Economics تهیه شده، از سهم برجسته هواوی در اقتصاد انگلستان خبر داد؛ سهمی که از طریق سرمایه‌گذاری، ایجاد شغل و اعانه‌ای که این شرکت چینی به خزانه انگستان می‌دهد، ایجاد شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*