تسلا مدل 3

یک شارژر بی سیم اختصاصی برای خودرو تسلا مدل 3 عرضه شد

تسلا مدل 3 از شارژر بی سیم جدیدی برخوردار شد که به راحتی قابل نصب بوده و قادر است به صورت همزمان دو گوشی موبایل را شارژ کند. در ادامه با مشخصات این شارژر بی سیم آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی تسلا که در ساخت خودروهای برقی و خودران بسیار معروف است، همواره برای محصولات خود خدمات لوازم جانبی گوشی های موبایل اختصاصی را در نظر می‌گیرد که در همین راستا نیز خودرو تسلا مدل 3 از این پس با شارژر بی سیم موبایل به بازار عرضه می‌شود. این شارژر از هم‌اکنون در دسترس مشتریان خواهد بود و با گوشی های موبایلی که از قابلیت Qi بهره می‌برند نظیر آیفون 8 و مدل‌های بالاتر، سامسونگ گلکسی اس 7 و مدل‌های بالاتر و گوگل پیکسل 3 و 3XL سازگار خواهد بود.

قابلیت چی (Qi) یک رابط استاندارد توسعه محسوب می‌شود که توسط کنسرسیوم شارژ بی سیم می‌تواند قدرت الکتریکی را به صورت القایی تا فاصله 4 سانتی‌متر انتقال دهد. این سیستم از یک پد انتقال قدرت و یک گیرنده سازگار در یک دستگاه قابل حمل بهره می‌برد و نحوه کار نیز به این صورت است که گوشی موبایل در قسمت بالایی پد انتقال قدرت قرار گرفته و به کمک القای الکترومغناطیسی شارژ می‌شود. این پد به آسانی به خودرو تسلا مدل 3 متصل می‌شود، اما قیمت آن ارزان نخواهد بود.

جزئیات شارژر بی‌سیم تسلا مدل 3

تسلا مدل 3

مشتریان می‌توانند این شارژر بی سیم خودروهای تسلا را با قیمت 125 دلار سفارش دهند و طی دو تا سه هفته آینده تحویل بگیرند. گفتنی است در بازار شارژرهای مشابه‌ای نیز وجود دارند که مشتریان با قیمت بسیار کمتر می‌توانند آنها را خریداری کنند. شرکت تسلا در این خصوص اعلام کرده است:

این پد شارژ از یک سطح ضد لغزش بهره می‌برد که نصب آن نیز بسیار آسان است. همچنین این شارژر از قدرت مناسبی برای شارژ دو گوشی موبایل آن هم به صورت همزمان برخوردار است. کاربران با قرار دادن تلفن همراه خود بر روی این پد می‌توانند آن را شارژ کنند و از سیم‌های اضافی شارژرهای قدیمی آسوده شوند.

بر اساس تصاویری که منتشر شده است، دو تلفن همراه بر روی پد در حال شارژ هستند و شارژر نیز در قسمت نیمه پایین کنسول مرکزی قرار گرفته است. این شارژر بی سیم در کنار دو کابل USB و یک قطعه شیب‌دار به مشتریان عرضه می‌شود که به راحتی قابل نصب خواهد بود. شرکت تسلا پیش از این شارژر، یک سیم شارژر را برای مدل 3 به بازار عرضه می‌کرد که شامل 3 سر برای روشنایی، میکرو USB و USB-C بوده و برای کاربرانی که قصد دارند موبایل خود را از طریق کنسول مرکزی شارژ کنند مناسب است. همچنین این شرکت برای خودروهای تسلا یک شارژر بی سیم موبایل قابل حمل طراحی کرد، اما فقط برای محصولات این شرکت طراحی نشده بودند، اما حالا تسلا برای نخستین بار یک شارژر بی سیم فقط برای مدل تسلا 3 به بازار عرضه می‌کند که ظرف مدت اندکی نیز به فروش رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. پاور بانک کار اینو میکنه

  2. چ چیز خوبیه یکی از اینا واجبه توی مایشین