گوشی نوکیا 2.2

گوشی نوکیا 2.2 با امکانات مناسب و قیمت ارزان معرفی شد

شرکت اچ ام دی گلوبال، گوشی نوکیا 2.2 (Nokia 2.2) را به عنوان ارزان‌ترین موبایل مبتنی بر اندروید وان خود معرفی کرد. نوکیا ۲.۲ با وجود برخورداری از امکانات قابل قبول، تنها 100 دلار قیمت دارد.

این گوشی هوشمند دارای سایز معقولی است و بدنه‌ای پلی‌کربناتی با گوشه‌های گرد شده دارد. طبق وعده‌ی کمپانی سازنده، نوکیا 2.2 پشتیبانی نرم افزاری بلند مدت خواهد شد و قطعا آپدیت اندروید Q را دریافت خواهد کرد. در ادامه به بیان مشخصات و امکانات آن خواهیم پرداخت.

مشخصات گوشی نوکیا 2.2

سایز پنل IPS دستگاه، 5.7 اینچ و وضوح آن +HD است. یک ناچ قطره‌ای هم روی نمایشگر دیده می‌شود که از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پنل پشتی نیز، تک دوربین 13 مگاپیکسلی را داریم که با یک فلش LED همراه شده است. در گوشی نوکیا 2.2 خبری از حسگر اثر انگشت نیست؛ اما کاربران می‌توانند روی فیس آنلاک به عنوان یک قابلیت امنیتی بیومتریک حساب کنند.

قدرت پردازش این گوشی هوشمند از تراشه هلیو A22 مدیاتک با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و 2 یا 3 گیگ حافظه رم تامین می‌شود. فضای ذخیره‌سازی دستگاه هم 16 یا 32 گیگابایت و قابل افزایش با کارت microSD است. باتری نوکیا 2.2 که از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود، ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

همان‌طور که گفته شد همانند بسیاری از گوشی های شرکت فنلاندی، این محصول نیز جزو برنامه Android One است و با اندروید پای تقریبا خام کار می‌کند. با توجه به وعده‌ی داده شده مبنی بر پشتیبانی نرم افزاری سه ساله، آپدیت اندروید Q و یکی دو ورژن پس از آن را هم دریافت خواهد کرد. همین موضوع، می‌تواند عامل برتری آن نسبت به گوشی های رده ابتدایی سایر برندها باشد که اغلب، از پشتیبانی نرم افزاری بی‌بهره هستند. در کناره سمت چپ دستگاه، یک دکمه اختصاصی برای گوگل اسیستنت هم تعبیه شده است.

گوشی نوکیا 2.2 در رنگ‌های مشکی و خاکستری، از روز یازدهم ژوئن (21 خرداد) در کشور هند عرضه خواهد شد. نسخه 2/16 گیگابایتی، 7 هزار رویپه (100 دلار) قیمت دارد و بهای نسخه 3/32 گیگابایتی، 8 هزار روپیه (115 دلار) است. شرکت HMD بدون اعلام تاریخ مشخص، به عرضه‌ی جهانی این دستگاه با قیمت 112 دلار هم اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. برا یه کارمند یا کارگر معمولی تو خارج از کشور که حقوقش روزی ۱۰۰تا ۱۵۰ دلاره هیچی نیست یعنی پول یک روز کارکردش حالا یه روز نه دو روز
    با دلار دوازده هزارتومان و حقوق اداره کاری ۱۴۰۰ما یک ما عین تراکتور باید کارکنیم اوقت هیچی هم نخوریم تا این گوشی بخریم

  2. به هیی نمیشه گفت ارزون قیمت