بادوام ترین گوشی های هوشمند

هواوی و اپل بادوام ترین گوشی های هوشمند را تولید می‌کنند

بادوام ترین گوشی های هوشمند ساخت دست شرکت هواوی و اپل هستند. طبق تحقیقات جدید، گوشی های ساخت دست این دو برند، از کمترین نرخ خرابی بهره می‌برند.

گوشی های اپل، با در نظر گرفتن سخت افزارهای به کار رفته در آن‌ها در مقایسه با محصولات همرده‌شان، قیمت بالاتری دارند، به همین دلیل تعجبی نیست که از کیفیت ساخت بهتری برخوردار هستند. بر اساس ارزیابی‌ها، گوشی های آی او اسی در مقایسه با رقبای اندرویدی کمتر به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. اما قرارگیری هواوی در فهرست سازندگان بادوام ترین گوشی های هوشمند کمی تعجبی است. این شرکت از ابتدای شروع فعالیت در دنیای موبایل، به خاطر عرضه محصولاتی دارای قیمت‌های پایین‌تر در مقایسه با گوشی های دیگر شرکت‌ها محبوب شد، اما اکنون می‌بینیم از نظر کیفیت ساخت بالادست همه رقبا قرار گرفته است.

بادوام ترین گوشی های هوشمند از نظر Harris Interactive

شرکت تحقیقاتی Harris Interactive به وسیله انجام تحقیقاتی گسترده روی بیش از صد هزار محصول عرضه شده به دست مشتریان توسط یک زنجیره تامین لوازم الکترونیکی بزرگ اروپایی، Darty، فهرستی از برندهایی که محصولاتشان تا دو سال بعد از عرضه، کمترین نیاز به گارانتی را دارند، ایجاد کرد.

بر اساس این لیست، گوشی های هواوی و برند زیر شاخه آن یعنی آنر، در کنار گوشی های شرکت اپل، دارای کمترین نرخ خرابی بوده و احتمال خراب شدنشان طی دو سال اول خرید محصول در مقایسه با گوشی های هوشمند دیگر شرکت‌ها پایین‌تر است. در واقع این سه برند، بادوام ترین گوشی های هوشمند را تولید می‌کنند.

اطلاعات جالب‌تری نیز از این تحقیق به دست آمده است. به عنوان نمونه، اکنون کاربران به طور متوسط 3 سال یک گوشی هوشمند را بعد از خرید آن نگه می‌دارند. این همان اتفاقی است که شرکت‌های گوشی‌ساز از آن واهمه داشتند و به همین دلیل طی دو سال اخیر، به شدت برای ارائه ویژگی‌های منحصربه‌فرد و ایجاد تغییراتی اساسی در محصولاتشان دست و پنجه می‌زنند. به عبارتی ویژگی‌های مدل جدید به اندازه‌ای نیست که کاربران را به کنار گذاشتن گوشی هوشمند کنونی‌شان و خرید یک مدل جدید ترغیب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. عقل و فهم و شعور و تحقیق رو واسه همین گذاشتن .عوض خشتک دریدن و رگ غیرت واسه گوشی خودمون کلفت کردن.با کمی وقت و سرچ تو نت و مغازه میفهمی که کدوم خرکارتر و هوشمنده.البت هرچی پول بدی آش میخوری و معلومه که اپل گل سرسبد همه گوشیهاست و باقی به نظر من سلیقه شخصی و طرز نگهداری هر گوشی توسط فرد هست.

  2. هواوی شاید ولی اپل تا الان خبری ازش نبود

  3. درباره هواوی موافقم ولی با اپل ی زره مشکل دارم

  4. بفرما اسمی از سامسونگ نیست

  5. ایشالا همین روزها بچه ام به دنیا میاد مى خوام به جایه اذن گفتن تو گوشش بگم!
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    🙂
    بچه نازم گوگولى مگولى… بزرگ شدى به هیچ وجهى حق ندارى جنس بنجل چینى بخریا!
    بخصوص گوشى هاى مزخرف بنجل هواوى یا شیائومى…!!
    😀
    😀
    😛

  6. فن بازای چینی رو نگاه…خخخخ
    با این توهم که جنس بنجل چینی خوبه خوش باشین…نمیدونم پس کدوم خرهایی میان واسه هارد سوخته گوشیهای هواوی نوبت میگیرن…جون به جونش کنین و….جنس چینی آشغاله
    تعداد فروش گوشیهاش به سامسونگ برسه حداقل 10 برابر خرابی بیشتر داره

  7. سامسنگ از قطعات نامرغوب استفاده میکنه نمونه ش نوت 7 که منفجر میشد معلوم شد که چه بنجل سازیه

  8. بازم بگین هواوی بنجل ، بنجل ساز اصلی و شرکتی که فقط با تبلیغات خودش رو بزرگ کرده سامسونگه بنجله

  9. تحویل بگیرید من که میگفتم فقط هواوی ، سامسونگ بنجل ساز هم فقط به فکر پول و جنس بنجله دستش رو شد

  10. والا هر چی تعمیرگاه موبایل رو میبینی رو میزش پر هواوی هست و این تبلیغی بیش نیست،شایدم آشغالاش واسه ایرانه و خوباش واسه غیر ایران…خخخخ

  11. والا من که تعمیرکارم هواوی حداقل دوبرابر بیشتر از سامسونگ خرابی داره
    اگر نخاین بگین چرت میگم بیشترین خرابی های هواوی مربوط میشه به فلت پاور و بلندگوش و …

  12. انر 6 دارم حدود 5ساله. حتی الانم از خیلی گوشی های 2019 2018 سرتره. تو این 5سال فقط باتریش رو عوض کردم، هیچ خرابی نداشت. بخاطر همین یه گوشی دیگه از برند آنر گرفتم، آنر پلی
    اینم گوشی فوق العاده بوده تا الان
    با خیال راحت از برند آنر خرید کنید

  13. خخخخخخخ یه سر برو به تعمیر گاه ها بزن ببین خودت متوجه میشی
    بعدشم نوکیا چیکارس این وسط من تو کل خانوادم همه نو کیا داشتن و دارن چرا هیچکدوم خراب نمیشه نمیدونم
    چرا هنوز داره کار میکنه نمیدونم…. مشکل از گوشی نوکیاست که خراب نمیشه یا هوواوی هر کی خواست حاظرم باهاش تست بزارم تو آبم میندازم….
    حالا یه عده بلند شدن میگن هووای خرابیش کمتره… واقعا متاسفم

  14. اره والا..منکه حدودا ۵ساله از گوشیای انر استفاده میکنم.تاحالا هیچکدومو تعمیر نبردم..هرکی میگه گوشیای هواوی کیفیت نداره حرف مفت زده…درسته قبل از سال۲۰۱۶گوشیای خوبی نداشت..ولی از ۲۰۱۶به بعد عالی شده کیفیتشون

  15. کیا میگفتن هواوی بنجل ساز….