سرویس گیم استریمینگ Stadia Pro

سرویس گیم استریمینگ Stadia Pro گوگل حجم اینترنت شما را می‌بلعد!

سرویس گیم استریمینگ Stadia Pro به کاربران اجازه می‌دهد بر بستر اینترنت، در رزولوشن 4K و با نرخ 60 فریم بر ثانیه به اجرای بازی‌های کامپیوتری بپردازند. مشکل گوگل استادیا، مصرف بیش از حد حجم اینترنت کاربران است!

گوگل به تازگی به تشنگی سیر نشدنی اشتراک جدید سرویس گیم استریمینگ Stadia به پهنای باند کاربران اعتراف کرده است! این شرکت چندی پیش اعلام کرده بود سرویس گیم استریمینگ استادیا، طی آخرین ماه سال میلادی جاری (آذر – دی) برای استفاده کاربران عرضه خواهد شد. پیش از فرا رسیدن امکان استفاده از این سرویس، گوگل اشتراک Stadia Pro را نیز معرفی کرد که به گیمرها اجازه می‌دهد به ازای پرداخت 9.99 دلار به صورت ماهیانه، با نرخ 60 فریم بر ثانیه و در رزولوشن 4K به اجرای بازی بپردازند. برای خرید یک سیستم کامپیوتری مخصوص گیم که امکان اجرای بازی‌های سه بعدی مختلف در این رزولوشن را در اختیارتان قرار بدهد، هزینه‌ بسیار زیادی باید صرف کنید!

تشنگی سرویس گیم استریمینگ Stadia Pro برای پهنای باند

متاسفانه سرویس گیم استریمینگ Stadia Pro مشکلات خاص خود را دارد. بر اساس بررسی جامعه گیمرها، اگر قرار باشد در رزولوشن 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه بر بستر اینترنت به اجرای بازی سه بعدی بپردازید، طی 65 ساعت، 1 ترابایت پهنای باند مصرف خواهید کرد! بسته به این که روزانه چند ساعت از گوگل استادیا پرو استفاده کنید، 65 ساعت معادل 1 ترابایت پهنای باند، طی یک هفته یا شاید چند روز مصرف خواهد شد. برای کاربرانی که روزانه 1 الی 2 ساعت بازی کامپیوتری اجرا می‌کنند، در صورت داشتن پهنای باند کافی در سرویس اینترنت خود، مشکلی پدید نخواهد آمد.

سرویس گیم استریمینگ Stadia Pro

نکته اینجاست که 1 ترابایت یاد شده فقط توسط سرویس گیم استریمینگ Stadia Pro استفاده می‌شود و هر کاربر استفاده‌های دیگری نیز از اینترنت دارد. برای کاربرانی که از طرح‌های اینترنت دارای حجم نامحدود استفاده می‌کنند، تشنگی سرویس گیم استریمینگ Stadia Pro به پهنای باند دردسر نخواهد بود. اما مشکل دیگر، نیاز به نرخ بیتی (سرعت بالا) در تبادل اطلاعات است تا بلکه بتوان بازی را به شکلی روان اجرا کرد.

به لطف استفاده از سرویس گیم استریمینگ گوگل، به منظور اجرای بازی‌های کامپیوتری دارای گرافیک بالا، به جای خرید یک سیستم کامپیوتری بسیار قدرتمند و البته گران قیمت، تنها مجبور به تهیه یک سرویس اینترنت دارای سرعت بالا خواهید بود. در صورت تمایل به استفاده از سرویس گیم استریمینگ Stadia Pro باید به پهنای باند طرح نیز توجه خاصی داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این سرویس فقط ایران جواب میده از بس سرعت و کیفیت اینترنت بالاست..

  2. ما که استفاده نکردیم