تریلر معرفی بازی فیفا 20 (FIFA 20)؛ بازگشت فوتبال خیابانی!

بازی فیفا 20 (FIFA 20) سرانجام معرفی شد و این بار شاهد بازگشت فوتبال خیابانی هستیم، چیزی که طرفداران برای مدت‌ها خواستار آن بودند. تریلر معرفی این بازی را در ادامه مشاهده کنید. 

بازی فیفا 20 حالت فوتبال خیابانی را بازگردانده‌ است. این بخش که ولتا (Volta) نام دارد، خاطرات خوش سری بازی‌های فیفا استریت را زنده می‌کند.

بازی فیفا 20

مجموعه فیفا تا چند سال قبل برای تغییرات نه چندان زیاد در قسمت‌های جدید مورد انتقاد قرار می‌گرفت اما این باعث نشد که از فروش‌اش کاسته شود. این مجموعه با FIFA International Soccer در سال 1993 آغاز شد و در حالی که برای مدت‌ها با مجموعه PES رقابت نزدیکی داشت، در سال‌های اخیر توانسته از آن فاصله بگیرد و موفقیت بیشتری را تجربه کند.

طرفداران فیفا منتظر بودند که قسمت جدید فیفا چه چیزی برای عرضه دارد. از تغییرات گیم‌ پلی تا معرفی حالت داستانی در فیفا 17 و لیگ زنان، این مجموعه در نسخه‌های اخیر هر بار با چیزهای جدیدی پا به میدان گذاشته است و حالا در فیفا 20 شاهد فوتبال خیابانی هستیم، بخش تازه‌ای که بدون شک مورد استقبال قرار خواهد گرفت. تریلر معرفی بازی را در ادامه مشاهده کنید.

تریلر معرفی بازی فیفا 20 – FIFA 20

بازی فیفا استریت برای بسیاری از فوتبال دوستان خاطره انگیز است، یک بازی روان در یک محیط کوچک که در آنجا می‌توانستید یک فوتبال فانتزی را تجربه کنید و تکنیک‌های هیجان انگیز بزنید. بدون شک جای خالی چنین چیزی در یک نسخه اصلی از فیفا خالی بود. در این بخش جدید می‌توانید شخصیت‌ها را سفارشی سازی کنید و با فوتبالیست‌های مرد یا زن به بازی بپردازید.

در بخش ولتا می‌توانید در بخش‌های مختلف جهان بازی کنید، از لندن تا خیابان‌های آمستردام و حتی بر روی سقف یکی از ساختمان‌های توکیو. فیفا هرگز در زمینه لوکیشن با کمبود رو به رو نبوده است و اینجا هم باید منتظر مکان‌های مختلف و جذابی باشیم. در بخش ولتا، تمرکز بازی بر روی حرکات فردی و تکنیک خواهد بود، در نتیجه مسابقات، چشم نوازتر دنبال خواهد شد.

اما مجموعه فیفا در بخش‌های دیگر هم نواقصی داشته، از جمله در حالت Career و Pro Clubs که طرفداران خواستار تغییر و بازنگری در آن هستند. این مجموعه به دلیل پافشاری بر روی بخش Ultimate Team مورد انتقاد قرار گرفته است اما شاید بخش ولتا بتواند کمی حواس‌ها را پرت کند اما برای راضی کردن طرفداران، شاید کافی نباشد.

بازی فیفا 20 در تاریخ 27 سپتامبر 2019 (5 مهر 1398) برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ای جان من عاشق بازی فیفا

  2. یکی از ضعیف ترین بازی هایی است که در طول عمرم دیدم .