سامسونگ گلکسی تب S5e

سامسونگ گلکسی تب اس 5 با تراشه اسنپدراگون 855 در گیک بنچ دیده شد

سامسونگ اخیرا گلکسی تب S5e را معرفی کرد؛ یک دستگاه میان رده با تراشه اسنپدراگون 670 که باریک‌ترین تبلت کمپانی هم محسوب می‌شود. حالا اما با ظاهر شدن سامسونگ گلکسی تب اس 5 (Galaxy Tab S5) در گیک‌بنچ، باید منتظر ورود یک پرچمدار به بازار تبلت‌ها باشیم.

به تازگی سامسونگ گلکسی تب اس 5 با شماره مدل SM-T865 بنچمارک‌گیری شد. نتایج مندرج در گیک‌بنچ، حاکی از وجود 6 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 9 پای در دستگاه است. همچنین قدرت گرفتن از چیپست اسنپدراگون 855 را باید وجه اشتراک گلکسی Tab S5 با گوشی های سری گلکسی اس 10 بدانیم.

اما در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب 3506 و 9788 امتیاز برای این تبلت به ثبت رسید. امتیاز آخر در قیاس با سایر دیوایس‌های برخوردار از همین تراشه، نسبتا پایین است؛ چرا که اغلب آن‌ها بالای 10 هزار امتیاز کسب می‌کنند.

سامسونگ گلکسی تب اس 5 ای

گلکسی تب اس ۵ ای

در مورد سایر مشخصات و طراحی گلکسی تب S5 اطلاعاتی موجود نیست؛ اما می‌توان حدس‌هایی زد. نخست اینکه شاید فاقد جک هدفون باشد؛ کمااینکه سامسونگ در گلکسی تب S5e نیز جک 3.5 میلی‌متری را حذف کرده تا امکان باریک کردن بدنه‌‌ی آن فراهم باشد. احتمالا سایز نمایشگر هم بدون تغییر می‌ماند؛ ولی از پهنای حاشیه‌های آن کاسته می‌شود.

مشخص نیست که آیا این تبلت، حسگر اثر انگشت هم خواهد داشت و مانند مدل S5e، آن را در کناره دستگاه خواهیم یافت یا خیر؟ اگر این‌چنین نباشد که باید سراغ اسکنر عنبیه را در گلکسی تب اس ۵ بگیریم. وجود رابط کاربری جدید One UI نیز در تبلت جدید سامسونگ بسیار محتمل است.

امتیاز سامسونگ گلکسی تب اس 5 در Geekbench

سامسونگ گلکسی تب اس 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*