تریلر سینمایی جدید بازی Halo Infinite را تماشا کنید

در نمایشگاه E3 سال گذشته از بازی هیلو اینفینیت رونمایی شد اما در نمایشگاه امسال بود که مایکروسافت جزئیات بیشتری از آن منتشر کرد. تریلر جدید بازی Halo Infinite را در ادامه مشاهده کنید.

در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 تریلر سینمایی هیجان انگیزی از بازی Halo Infinite انتشار یافت و همچنین بازه زمانه عرضه آن مشخص شد. این بازی در زمستان سال 2020 همزمان با انتشار کنسول ایکس باکس اسکارلت منتشر خواهد شد.

بازی Halo Infinite

از زمان معرفی بازی در E3 2018، اطلاعات زیادی از این بازی منتشر شده بود، از جمله اینکه از ویژگی اسپلیت اسکرین 4 نفره بهره می‌برد، از نسخه رایانه‌های شخصی آن به صورت کامل پشتیبانی می‌شود و همانند بازی هیلو ریچ، ویژگی‌های سفارشی‌سازی زیادی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. با این حال، طرفداران دوست داشتند که چیزهای بیشتری از بازی ببینید و حالا در کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 این اتفاق رخ داده و می‌توانید تریلر سینمایی فوق‌العاده‌ این بازی را تماشا کنید.

تا پیش از این هم پیش بینی می‌شد که مجموعه هیلو در کنفرانس مایکروسافت حضور پررنگی خواهد داشت. در این تریلر سربازی را مشاهده می‌کنید که در مکانی، به تنهایی گرفتار شده است و در حالی که در جستجوی کمک می‌گردد، مستر چیف را پیدا می‌کند. در ادامه مستر چیف احیا می‌شود اما شرایط بهبود پیدا نمی‌کند و دشمنان در حال نزدیک شدن هستند. حال، زمان آن فرا رسیده که مستر چیف به مبارزه برخیزد. تریلر را در ادامه تماشا کنید.

تریلر جدید بازی Halo Infinite – هیلو اینفینیت

چیزی که در تریلر دیده نمی‌شود، گیم پلی بازی است. پس از تیزر معرفی در E3 2018، طرفداران امیدوار بودند که در کنفرانس امسال مایکروسافت، حداقل بخش‌هایی از گیم پلی بازی را مشاهده کنند. این تریلر سینمایی جذاب است اما آن چیزی نیست که طرفداران می‌خواستند.

در نهایت، با اینکه تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نیست اما بازی زمانی آن اعلام شد. همان طور که بالاتر اشاره کردیم، این بازی همزمان با عرضه کنسول ایکس باکس اسکارلت در تعطیلات 2020 منتشر خواهد شد و اولین بازی بزرگ نسل بعدی ایکس باکس به حساب می‌آید. ایکس باکس اسکارلت به یک بازی ساختارشکن برای آغاز نیاز دارد و امید می‌رود این بازی بتواند طرفداران راضی کند و این مجموعه را به اوج بازگرداند.

بازی هیلو اینفینیت توسط استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد و در ساخت آن از یک موتور جدید به نام اسلیپ‌اسپیس (Slipspace) استفاده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*