شرایط فروش پژو پارس

شرایط فروش پژو پارس ال ایکس در 22 خرداد 98

شرایط فروش پژو پارس ال ایکس در 22 خرداد 98 اعلام شد. شرکت ایران خودرو با هدف تنظیم بازار خودرو پژو پارس LX را در روز چهارشنبه 22 خرداد 98 به صورت فروش فوری به بازار عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کنترل بازار خودرو پژو پارس ال ایکس را با قیمت 84 میلیون و 718 هزار و 400 تومان در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری به صورت فروش فوری به فروش می‌رساند. متقاضیان این خودرو قادر خواهند بود از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 22 خرداد 98 در این طرح شرکت کرده و خودرو مورد نظر خود را سفارش دهند. این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و موعد تحویل این خودرو نیز 30 روزه اعلام شده است. در ادامه جزئیات شرایط فروش فوری خودرو پژو پارس LX در 22 خرداد 98 را مشاهده می‌کنید:

نکات:

مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا برای خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند، اجازه ثبت نام در این طرح فروش را نخواهند داشت. اگر در چنین شرایطی مشتریان مراحل ثبت نام را انجام دهند، شرکت ایران خودرو به صورت یکطرفه ثبت نام مشتری را باطل می‌کند و وجه مشتری را برگشت خواهد داد.

شرایط فروش پژو پارس ال ایکس – 22 خرداد

شرح خودروکد کلاسرنگ‌های قابل عرضهقیمت
پژو پارس LX با موتور 16 سوپاپ TU5 با مالتی پلکس، ترمز ضدقفل، کیسه هوای راننده و سرنشین، ایموبیلایزر، هندزفری، ترمز چرخ‌های عقب کاسه‌ای، رینگ فولادی، یورو 4 بهینه28518سفید، مشکی، خاکستری84 میلیون و 718 هزار و 400 تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*