تریلر معرفی بازی Dying Light 2 را تماشا کنید

در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 از تریلر جدید بازی Dying Light 2 رونمایی شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

تریلر معرفی بازی Dying Light 2 قهرمان جدید این قسمت با نام ایدن (Aiden) را معرفی می‌کند و همچنین مشخص می‌کند که این بازی در فصل بهار 2020 منتشر خواهد شد.

بازی Dying Light 2

داستان بازی در دنیای تاریکی جریان دارد که یک ویروس، نسل بشر را تا حد زیادی نابود کرده؛ اکثریت تبدیل به زامبی شده‌اند و تنها انسان‌های محدودی جان سالم به در برده‌اند. همانند شماره اول، در این قسمت هم شاهد یک گیم پلی مبتنی بر ورزش پارکور خواهیم بود و این به شخصیت اصلی اجازه می‌دهد که در دنیای بازی به شکلی متفاوت خودنمایی کند. استودیوی سازنده، تک لند بازی را به شکلی طراحی کرده که خسته کننده نشود و ارزش تکرار مجدد بالایی داشته باشد. این بار شما در بخش داستانی و ماموریت‌های فرعی، حق انتخاب بالایی خواهید داشت و تصمیمات شما در دنیای باز بازی، تاثیرگذار خواهد بود.

تریلر معرفی بازی Dying Light 2 – دایینگ لایت 2

در این تریلر می‌توانید نگاهی اجمالی به جامعه‌ای داشته باشید که حالا پس از ویران شدن دنیا توسط یک ویروس، به سختی به حیات خود ادامه می‌دهد. در بخش نهایی تریلر مشخص می‌شود که ایدن نیز به ویروس مبتلا شده اما تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا نجات پیدا کند. همان طور که در تریلر می‌شنوید، او می‌گوید: «ویروس جامعه را نابود کرده است اما اجازه نمی‌دهم که مرا به یک حیوان تبدیل کند».

پیش از آغاز نمایشگاه E3 2019، اعلام شد که شرکت اسکوئر انیکس با تک لند در زمینه انتشار بازی در کشور آمریکا همکاری خواهد کرد. تریلر سینمایی نمایش داده شده در کنفرانس مایکروسافت تقریبا کوتاه بود اما به احتمال زیاد در کنفرانس اسکوئر انیکس شاهد بخش‌های از گیم پلی بازی خواهیم بود.

شماره اول دایینگ لایت در سال 2015 منتشر شد و توانست نظر مخاطبان را جلب کند. این بازی توانست برای گیم پلی، گرافیک و حالت چند نفره‌اش مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال تبدیل شود.

بازی Dying Light 2 هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما در فصل بهار 2020 برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*