جمع بندی کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

همان طور که انتظار می‌رفت، کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 فوق العاده از کار در آمد. در این کنفرانس، نزدیک به 60 بازی به نمایش گذاشته شد که نشان می‌دهد این شرکت قصد عقب نشینی از بازار را ندارد.

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 با معرفی 60 بازی همراه بود که تمامی آن‌ها آثار قابل توجهی به نظر می‌رسند. در این مطلب می‌توانید به فهرست کامل این بازی‌ها دست پیدا کنید.

بازی‌های معرفی شده در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

از بازی‌های انحصاری درجه یکی همچون هیلو اینفینیت و گیرز آف وار 5 تا آثار مستقل کوچک اما نوآورانه‌ای همچون Way to the Woods و Twelve Minutes، کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 در مدت زمان 2 ساعت توانست تمامی نگاه‌ها را خیره کند. علاوه بر این‌ها، شاهد رونمایی رسمی از کنسول نسل بعدی این شرکت با نام اسکارلت بودیم که چندین برابر قدرتمندتر از ایکس باکس وان ایکس (قوی‌ترین کنسول نسل حاضر) است.

– بازی Halo Infinite

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

تریلر این بازی در انتهای کنفرانس پخش شد اما آن قدر هیجان انگیز بود که همگان را تحت تاثیر قرار دهد. در این تریلر می‌توانید یک بار دیگر با مستر چیف ملاقات کنید که آماده می‌شود تا با دشمنان جدیدی به مبارزه بپردازد. موسیقی و مدل طراحی مستر چیف بازی به سه گانه اصلی شباهت دارد و به نظر می‌رسد که پرچمدار کنسول بعدی ایکس باکس، قرار است همان چیزی باشد که طرفداران می‌خواستند. ساخته شده توسط استودیوی 343 با موتور جدید اسلیپ اسپیس (Slipspace)؛ این بازی همزمان با عرضه کنسول ایکس باکس اسکارلت، منتشر خواهد شد.

– بازی Gears of War 5

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی گیرز 5 دومین اثر استودیوی کوالیشن در این مجموعه، پس از جدایی استودیوی اپیک گیمز به حساب می‌آید و تا اینجا، بسیار جاه طلبانه به نظر می‌رسد. تریلری که در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 پخش شد، نشان می‌دهد که در بخش داستانی تک نفره، شاهد اتفاقات مرموزی خواهیم بود. همچنین از بخش جدید آنلاینی به نام «فرار» رونمایی شد که در آن، سه بازیکن باید با همکاری یکدیگر به مبارزه با دشمنان بپردازند. این بازی در ماه سپتامبر برای ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

– بازی Cyberpunk 2077

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

حضور بازی سایبرپانک 2077 در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 غافل‌گیر کننده بود. در حین مراسم یک تریلر سینمایی از بازی منتشر شد و سپس بازیگر مشهور، کیانو ریوز روی صحنه آمد و از تاریخ عرضه بازی رونمایی کرد. ریوز همچنین اعلام کرد که در بازی نقش یک شخصیت کلیدی را برعهده خواهد داشت. بازی سایبرپانک 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

– بازی Psychonauts 2

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

معرفی این بازی از دیگر غافل‌گیری‌های کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 بود. اما نکته جالب‌تر این بود که رسما اعلام شد ایکس باکس گیم استودیوز، استودیوی دابل فاین پروداکشنز را خریداری کرده است. قسمت اول سایکوناتس در سال 2005 عرضه شد و طرفداران فراوانی دارد. این قسمت جدید حتی بهتر از نسخه اصلی به نظر می‌رسد. برای آن‌هایی که با شماره اول بزرگ شده‌اند، بازی Psychonauts 2 بدون شک یک اتفاق بزرگ است. این بازی در سال جاری میلادی برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

– بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی استار وارز جدای: فالن اوردر یکی دیگر از غافل‌گیری‌های کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 بود. در تریلر سینمایی نمایش داده شده، می‌توانید بخش‌های تازه‌ای از این بازی را تماشا کنید. بازی Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر 2019 (24 آبان 1398) برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

– بازی The Outer Worlds

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

این بازی که توسط سازندگان اصلی مجموعه فال اوت (آبسیدین اینترتیمنت) ساخته شده است؛ به شما حق انتخاب بالایی می‌دهد و اجازه دارید داستان را هرگونه که دوست دارید پیش ببرید. این بازی مورد انتظار، در سال جاری میلادی برای کنسول‌ های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه می‌شود.

– بازی Borderlands 3

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

قسمت سوم بوردرلندز قرار است همان ویژگی‌های محبوب قسمت‌های قبلی را بازگرداند و این دقیقا همان چیزی است که طرفداران خواستار آن هستند. در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 تریلر تازه‌ای از این بازی استودیوی گیرباکس منتشر شد. بازی Borderlands 3 در تاریخ 12 سپتامبر 2019 (21 شهریور 1398) برای کنسول ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

– بازی Elden Ring

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

شایعه همکاری استودیوی فرام سافتور با نویسنده مجموعه رمان‌های گیم آف ترونز یعنی جورج آر آر مارتین از مدتی قبل انتشار یافته بود. در نهایت مشخص شد که این بازی، Elden Ring نام دارد. با آن چیزی که از فرام سافتور می‌شناسیم و قدرت داستان گویی‌ بالایی که مارتین دارا است، می‌توانیم منتظر یک بازی خارق العاده باشیم. این بازی هنوز تاریخ انتشار ندارد.

– بازی Dying Light 2

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی دایینگ لایت 2 نیز با یک تریلر جدید در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 حضور پیدا کرد. این بازی مورد انتظار استودیوی تک لند، دارای یک شخصیت جدید خواهد بود و این بار حق انتخاب بیشتری به بازیکنان می‌دهد. و البته این بار شاهد تعداد زامبی‌های بیشتری خواهیم بود و آن‌ها کمی باهوش‌تر هستند. بازی Dying Light 2 در سه ماهه دوم سال 2020 برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

– بازی Ori and the Will of the Wisps

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی Ori and the Blind Forest یکی از آن آثار پلتفرمر زیبایی بود که با جلوه‌های بصری و گیم پلی دوست داشتنی‌اش، موفق شد در قلب بازیکنان نفوذ کند. قسمت دوم این بازی با نام Ori and the Will of the Wisps در سال جاری میلادی برای ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

– بازی Blair Witch

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

طرفداران سینمای ترسناک بدون شک با فیلم پروژه جادوگر بلر آشنایی دارند. حال، این مجموعه به دنیای بازی‌های ویدیویی ورود پیدا کرده است. شما در این بازی نقش یک پلیس بازنشسته را بازی می‌کنید که در جستجو برای یک پسربچه گمشده، خود را در جهنم جنگل‌های طلسم‌ شده جادوگر بلر پیدا می‌کند. بازی Blair Witch در تاریخ 30 اوت 2019 (8 شهریور 1398) برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

– بازی Wasteland 3

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی وست لند در سال 1988 منتشر و قسمت دوم آن پس از یک وقفه 26 ساله، در سال 2014 عرضه شد. به زودی شاهد انتشار قسمت سوم این بازی نقش آفرینی کلاسیک خواهیم بود. این بازی که در یک دنیای آخرالزمانی در کلرادو جریان دارد، بدون شک باب طبع عاشقان سبک نقش آفرینی کلاسیک خواهد بود. بازی Wasteland 3 در سال 2019 برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه می‌شود.

– بازی Bleeding Edge

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی بلیدینگ اج، اولین اثر استودیوی نینجا تئوری پس از خریداری شدن آن‌ها توسط ایکس باکس گیم استودیوز در سال گذشته است. در بازی با شخصیت‌های رنگارنگ و عجیبی رو به رو خواهید شد که در یک فضای آنلاین چند نفره، باید با یکدیگر به مبارزه بپردازند. آخرین بازی این استودیو، Hellblade: Senua’s Sacrifice توانست نظر منتقدان و مخاطبان را جلب کند اما آن‌ها حالا مسیر تازه‌ای را در پیش گرفته‌اند و باید دید تا چه اندازه می‌توانند موفق ظاهر شوند. نسخه آزمایشی بازی در تاریخ 27 ژوئن 2019 (6 تیر 1398) برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

– بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

در بازی افسانه اسکای‌واکر، شما می‌توانید نسخه لگوی هر نه قسمت مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان را تجربه کنید. همین مسئله باعث شده حتی کسانی که به سری بازی‌های LEGO علاقه‌ای ندارند، به انجام این بازی کنجکاو شوند. بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در سال 2020 برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

– بازی Crossfire X

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی کراس فایر ایکس یکی از پرطرفدارترین بازی‌های کشورهای چین و کره جنوبی است و با بیش از 660 میلیون بازیکن، در واقع پرمخاطب‌ترین بازی تاریخ به حساب می‌آید. با اینکه تریلر سینماتیک نشان داده شده در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 چندان واضح نبود اما این بازی آنلاین محبوب دارای بخش داستانی تک نفره، بخش بتل رویال و محتواهای اختصاصی خواهد بود. بازی Crossfire X در سال 2020 برای کنسول ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

– بازی Microsoft Flight Simulator

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

این بازی قرار است انقلابی در زمینه‌ شبیه سازها باشد و به شما اجازه می‌دهد که برای اولین بار، تجربه تازه‌ای را در آسمان بدست بیاورید. تریلر بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت نشان داد که با یک محیط به شدت واقعی و فوق العاده زیبا رو به رو هستیم. بازی Microsoft Flight Simulator در سال 2020 برای رایانه های شخصی و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

– بازی Age of Empires II: Definitive Edition

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

نسخه Definitive Edition بازی Age of Empires II: این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که یکی از اعتیادآورترین بازی‌های استراتژیک تاریخ را با تکسچرهای 4K تجربه کنید. نسخه بتای بازی به زودی برای رایانه های شخصی و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. بازار این بازی محبوب قدیمی احتمالا یک بار دیگر گرم خواهد شد.

– بازی Battletoads

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی کلاسیک و افسانه‌ای Battletoads به زودی بازخواهد گشت. این بازی سبک beat ’em up به شکل کامل برای مخاطبان مدرن بازسازی شده است اما برای بازیکنان قدیمی و پا به سن گذاشته، یک اثر خاطره انگیز خواهد بود که ارزش‌ها بارها تکرار را دارد.

– بازی Dragon Ball Z: Kakarot

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی Dragon Ball Z: Kakarot یک عنوان اکشن نقش آفرینی منحصربفرد است که داستان حماسی مجموعه دراگون بال زد را با برداشت تازه‌ای ارائه می‌دهد. این بازی در اوایل سال 2020 برای ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

– بازی Gears Pop!

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی گیرز پاپ در واقع یک برداشت بامزه و سرگرم کننده از دنیای تاریک و خشن مجموعه گیرز آف وار است. به نظر می‌رسد که تلفیق بامزگی و خشونت برای این بازی جواب داده است. بازی Gears Pop! به زودی برای سرویس عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر خواهد شد. شما از هم‌اکنون می‌توانید برای بازی ثبت نام کنید.

– بازی Minecraft Dungeons

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی ماینکرفت دانجینز یک اثر اکشن ماجراجویی در دنیای ماینکرفت است و گیم ‌پلی سبک Dungeon crawl (بازی های نقش آفرینی که در سیاه چاله‌های پیچ و خم دار جریان دارند) را با استایل همیشگی ماینکرفت تلفیق کرده است. این بازی از حالت لوکال و آنلاین بهره می‌برد و بدون شک اوقات خوبی را برای شما و دوستان‌تان فراهم خواهد کرد. بازی Minecraft Dungeons در فصل بهار 2020 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

– بازی Phantasy Star Online 2

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی Phantasy Star Online 2 پس از یک دهه، به زودی برای اولین بار در بازار غرب منتشر می‌شود. این بازی در سال 2012 توسط سگا منتشر شد و در سال 2020 برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود. شاید دیر به نظر برسد اما طرفداران بازی‌های ژاپنی بدون شک از چنین اتفاقی استقبال خواهند کرد.

– بازی RPG Time: The Legend of Wright

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی آر پی جی تایم یک ادای دین جذاب به آثار نقش آفرینی کلاسیک و مدیوم بازی‌های ویدیویی است که از سبک هنری کاغذی استفاده می‌کند. تریلر بازی در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 خیره کننده بود و پس از عرضه، قطعا بارها اسم این بازی را خواهید شنید. بازی RPG Time: The Legend of Wright در فصل بهار 2020 برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

– بازی Spiritfarer

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی Spiritfarer یک عنوان مستقل از استودیوی Thunder Lotus است که طبق توصیف این شرکت «یک بازی مدیریت در مورد مرگ» است. این بازی که از نظر هنری درخشان به نظر می‌رسد، در سال 2020 برای رایانه های شخصی و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

– بازی Tales of Arise

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی Tales of Arise قسمت جدیدی از مجموعه نقش آفرینی Tales است و داستان دو قهرمان مختلف را روایت می‌کند. این بازی نیز در سال 2020 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

– بازی Twelve Minutes

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بازی 12 دقیقه، زیبا و هیجان انگیز به نظر می‌رسد. داستان در مورد مردی است که در یک حلقه زمانی گرفتار شده و یک شب عجیب را بارها و بارها تجربه می‌کند. او باید تلاش کند تا راهی برای شکستن این حلقه زمانی بیابد و نجات پیدا کند.

– بازی Way to the Woods

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

در این بازی مستقل متفاوت، شما در نقش یک آهو ظاهر خواهد شد و باید از آهوی کودک خود در مقابل محیط‌های مختلف مراقبت کنید. نقطه عطف دیگر بازی را باید موسیقی دلنشین آن دانست. این بازی در سال 2020 برای ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

– بازی Forza Horizon 4: LEGO Speed Champions

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بسته الحاقی جدید بازی فورزا هورایزن 4 شما را وارد رقابت‌های اتومبیل رانی لگویی می‌کند. LEGO Speed Champions در واقع دنباله‌ای بر بسته الحاقی Hot Wheels است که برای بازی فورزا هورایزن 3 منتشر شده بود. لگو اسپید در تاریخ 13 ژوئن 2019 (23 خرداد 1398) در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

– بازی Borderlands 2: Commander Lilith & the Fight for Sanctuary

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

بسته الحاقی جدید بازی بوردرلندز 2، ماموریت‌های داستانی تازه‌ای را عرضه خواهد کرد و به شکلی طراحی شده که پیش زمینه را برای قسمت سوم آماده کند. این بسته الحاقی برای آن‌هایی که این مجموعه را برای داستان‌‌اش دنبال می‌کنند، حیاتی خواهد بود و برای دارندگان نسخه دوم، به صورت رایگان عرضه می‌شود.

– بازی State of Decay 2: Heartland

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019

محتوای پولی بعدی بازی State of Decay 2، هارت لند نام خواهد داشت و یک بار دیگر شما را به محیط قسمت اول باز می‌گرداند. شما هم‌اکنون می‌توانید این بسته الحاقی جدید را خریداری کنید.

فهرست دیگر بازی‌های حاضر در کنفرانس مایکروسافت:

  • بازی Dead Static Drive
  • بازی Pathologic 2
  • بازی Star Renegades
  • بازی The Good Life
  • بازی Totally Accurate Battle Simulator
  • بازی Creature in the Well
  • بازی Killer Queen Black
  • بازی Riverbond
  • بازی Unto the End
  • بازی Blazing Chrome
  • بازی Felix the Reaper
  • بازی Undermine
  • بازی Supermarket Shriek
  • بازی Secret Neighbor
  • بازی Ikenfell
  • بازی Lord of the Rings Living Card Game
  • بازی Totem Teller
  • بازی Cross Code
  • بازی Metro Exodus
  • بازی Hollow Knight: Voidheart Edition
  • بازی Borderlands: The Handsome Collection
  • بازی Batman: Arkham Knight
  • بازی Football Manager 2019
  • بازی Imperator: Rome
  • بازی Halo: Master Chief Collection
  • بازی Marcus Fenix Files His Taxes
  • بازی Leisure Suit Larry: Conjugal Visit
  • بازی Yu-Gi-Oh!: Shadow Realm Simulator بازی Halo Kart Racing

دیگر اخبار مرتبط با نمایشگاه E3 2019: 

شما منتظر کدام از این بازی‌های بزرگ هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*