گلکسی ام 40 سامسونگ

گلکسی ام 40 سامسونگ با ظاهری شبیه به گلکسی ای 60 رویت شد

گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ چند ساعت پیش از رونمایی در یک سایت رویت شد. با توجه به آنچه می‌توان دید٬ این گوشی شباهت زیادی با گلکسی ای 60 خواهد داشت.

گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ تا ساعاتی دیگر در هند معرفی خواهد شد و حالا پیش از رونمایی رسمی٬ صفحه‌ای مربوط به این دیوایس در سایت Android Enterprise ایجاد شده که می‌تواند طراحی آن را برای ما افشا کند. همانطور که پیشتر دیده بودیم٬ این دیوایس به یک نمایشگر Infinity-O مجهز است. در سمت چپ قسمت بالای این نمایشگر یک حفره وجود دارد که از دوربین سلفی گوشی میزبانی خواهد کرد.

گلکسی ام 40 سامسونگ

مشخصات گلکسی ام 40 سامسونگ

علاوه بر این عکس٬ فهرست مذکور به برخی از اطلاعات پایه‌ای گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ نیز اشاره دارد. از جمله این مشخصات می‌توان به نمایشگر 6.3 اینچی٬ رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. سیستم عامل اندروید 9 نیز در راس بخش نرم افزاری دیوایس قرار دارد. این گوشی با ظاهر بسیار شبیه به گلکسی ای 60 سامسونگ٬ می‌تواند نسخه‌ی مخصوص این گوشی در کشور چین لقب گیرد.

اگر اینچنین باشد٬ این دیوایس از تراشه‌ی اسنپدراگون 675 قدرت خواهد گرفت٬ دوربین اصلی آن 32 مگاپیکسلی است و دوربین عریض 8 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. البته تفاوتی بین دو گوشی M40 و A60 وجود دارد؛ در سمت چپ اولی یک دکمه‌ی اختصاصی برای فراخوانی دستیار دیجیتالی بیکسبی به کار رفته است.