سیستم عامل هانگ منگ

نام تجاری سیستم عامل هانگ منگ در بسیاری از کشورها ثبت شده است

دستاورد جدید هواوی به نام سیستم عامل هانگ منگ در بسیاری از کشورها به ثبت رسیده و به نظر می‌رسد که جایگزین اندروید به سرعت در حال توسعه است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید حتما با این موضوع آشنایید که دولت آمریکا شرکت هواوی را تحریم کرده است. این تحریم به‌صورتی است که بسیاری از شرکت‌های آمریکایی را وادار به قطع همکاری با شرکت چینی می‌کند. یکی از این شرکت‌ها نیز گوگل، سازنده سیستم‌عامل اندروید است.

پاسخ هواوی به قطع همکاری گوگل و محدود شدن دستگاه‌های این شرکت از استفاده از اندروید ساخت سیستم عامل هانگ‌منگ است. سیستم‌ عامل هواوی در چین به نام هانگ‌منگ معرفی می‌شود و در نقاط دیگر دنیا به نام آرک یا اوک شناخته خواهد شد.

در حال حاضر می‌دانیم که این شرکت نام سیستم‌عامل جدید خود را در چین به ثبت رسانده و به دنبال ثبت آن در کشورهای دیگر است. از کشورهایی که سیستم عامل هانگ منگ در آنجا به ثبت رسیده است می‌توان به کانادا، مکزیک، اسپانیا، کره جنوبی، استرالیا، نیوزلند، پرو، ترکیه و فیلیپین اشاره کرد.

نام‌های تجاری مدنظر هواوی در این کشورها به ثبت رسیده و در دسته‌بندی سیستم‌عامل قرار گرفته است، اما نکته قابل توجه این است که سیستم عامل هانگ منگ قابل استفاده روی دستگاه‌های مختلفی است.

از جمله دستگاه‌های مدنظر سیستم‌عامل هانگ‌منگ می‌توان به لپ‌تاپ، ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی، تبلت، IoT و همچنین گوشی هوشمند اشاره کرد. باید دید که هواوی تا چه حد می‌تواند در عرضه سیستم‌عامل موفق عمل کند و همچنین اگر تحریم‌ها برداشته شود، آیا به توسعه سیستم‌عامل هانگ‌منگ ادامه خواهد داد یا دوباره از سیستم‌عامل اندروید استفاده خواهد کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*