اولین تریلر بازی واچ داگز لژیون (Watch Dogs Legion) را تماشا کنید

همان طور که پیش بینی می‌‎شد، شرکت یوبی‌سافت در جریان نمایشگاه E3 2019 از بازی واچ داگز لژیون (Watch Dogs Legion) رونمایی کرد. اولین تریلر بازی را در ادامه مشاهده کنید.

در بازی واچ داگز لژیون شما در نقش اعضای یک گروه هکر انقلابی ظاهر خواهید شد و باید در لندن زمان آینده، با یک نظام فاسد به مبارزه بپردازید.

واچ داگز لژیون

شایعه ساخت سومین قسمت مجموعه بازی واچ داگز از مدت‌ها پیش منتشر شد و شرکت یوبی‌سافت در ماه آوریل 2018 به آن اشاره کرده بود. این شرکت تلاش کرد تا رونمایی این بازی غافل گیرکننده باشد اما یک اشتباه در وب سایت آمازون باعث شد که نقشه‌های یوبی‌سافت برهم بریزد و این بازی یک هفته زودتر فاش شود. در کنفرانس یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2019 شاهد رونمایی کامل از لژیون بودیم و حالا طرفداران می‌دانند باید منتظر چه چیزی باشند.

در قسمت جدید، یک بار دیگر با تغییر محیط رو به رو هستیم و این بار بازی در یک لندن پیشرفته در زمان آینده جریان دارد. همچنین شرکت سازنده تاریخ انتشار بازی را رسما اعلام کرد. تریلر بازی را در ادامه تماشا کنید.

تریلر بازی واچ داگز لژیون – Watch Dogs Legion

اولین نکته قابل توجه بازی، مکانیک جدید آن است که به شما اجازه می‌دهد بین اعضای گروه مقاومت جا به جا شوید. هنگامی که با یک شخصیت به ماموریت بروید و کشته شوید، شما به سرعت در نقش یک عضو دیگر ظاهر خواهید شد و با او به سراغ همان ماموریت می‌روید تا کار را تمام کنید. برخلاف بازی‌های دیگر، کشته شدن یک شخصیت به معنای پایان کار اوست و قرار نیست از مرگ بازگردد. این اتفاق هیجان انگیز به نظر می‌رسد و اگر درست در بازی پیاده شود، قطعا نظر طرفداران را جلب خواهد کرد. ضمن اینکه بازیکنان تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا کشته نشوند.

در سوی دیگر، شما باید اعضای جدیدی را از خیابان‌های لندن استخدام کنید. شما قادر خواهید بود افراد مستعد در زمینه هک را شناسایی کرده و سپس آن‌ها را متقاعد سازید که به گروه مقاومت ملحق شوند.

مکانیک‌های جدید بازی چشمگیر به نظر می‌رسند اما باید دید در نسخه نهایی تا چه اندازه کارآمد خواهند بود. شرکت یوبی‌سافت همیشه با وعده‌های بزرگ به میدان آمده اما بارها در اجرا ضعیف عمل کرده‌ است. قسمت اول واچ داگز در سال 2014 نیز با وعده‌های بزرگی معرفی شد اما نسخه نهایی تنها یک سایه از آن چیزی بود که طرفداران انتظار داشتند. باید دید آیا یوبی‌سافت از اشتباهات خود درس گرفته است و می‌تواند عنوان موفقی ارائه کند یا خیر.

تا پیش از این گفته می‌شد که شخصیت اصلی بازی یک زن خواهد بود و بازی پیرامون داستان زندگی و ماموریت‌های او اتفاق می‌افتد اما ظاهرا این شایعات محقق نشده‌اند.

بازی واچ داگز لژیون در تاریخ 6 مارس 2020 (16 اسفند 1398) برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*