هواوی نوا 5 و نوا 5 آی در 21 ژوئن معرفی خواهند شد + مشخصات فنی

به نظر می‌رسد گوشی های هواوی نوا 5 و نوا 5 آی به زودی و در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) معرفی خواهند شد. در این بخش شما را با مشخصات Huawei Nova 5 و Nova 5i آشنا می‌کنیم.

گزارش‌های زیادی درباره گوشی‌های سری نوا 5 منتشر شده است؛ مدل GLK-TL00/AL00 متعلق به گوشی نوا 5 آی بوده که اخیرا توسط TENNA تایید شد و مشخصات آن هم در دسترس قرار گرفته است. ما معتقدیم که هواوی به زودی گوشی‌های سری نوا 5 را معرفی خواهد کرد و اینطور که پیداست، کمپانی چینی به صورت رسمی تاریخ 21 ژوئن را برای معرفی محصولات سری نوا 5 مشخص کرده است.

مشخصات هواوی نوا 5 آی

اخیرا گوشی هواوی پی 20 لایت (2019) توسط غول تکنولوژی چین در اروپا معرفی شد و فرض ما بر این است که یک دستگاه مشابه آن را با نام نوا 5 آی در چین خواهیم دید. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.4 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس است، همچنین دارای یک حفره روی صفحه نمایش به منظور قرارگیری سنسور سلفی 24 مگاپیکسلی خواهد بود.

اینطور که پیداست، گوشی جدید هواوی از تراشه کایرین 710 قدرت دریافت می‌کند و احتمالا در دو مدل متفاوت با حافظه داخلی ثابث 128 گیگابایتی و میزان رم‌های 6 و 8 گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. این دستگاه، سیستم عامل اندروید 9 پای را اجرا خواهد کرد و ممکن است از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نکند. به نظر می‌رسد گوشی نوا 5 آی دارای باتری 4000 میلی‌آمپری باشد و از فناوری شارژ سریع 10 وات پشتیبانی کند. انتظار می‌رود که این گوشی موبایل مجهز به دوربین چهارگانه با سنسورهای 24 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسلی در بخش عقب باشد.

مشخصات هواوی نوا 5

هواوی نوا 5

گوشی نوا 5 با شماره مدل SEA-AL10/TL10 معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی با وضوح فول اچ دی باشد. گوشی Nova 5 مجهز به تراشه کایرین 980 و باتری 3500 میلی‌آمپری خواهد بود، همچنین از فناوری شارژ سریع 40 وات هم پشتیبانی می‌کند. اینطور که پیداست، این دستگاه از سنسور سلفی 25 مگاپیکسلی برخوردار است.

احتمالا هواوی نوا 5 در بخش عقب دارای دوربین سه‌گانه با سنسور اولیه 48 مگاپیکسل، سنسور 12.3 مگاپیکسل واید و سنسور ToF است. توجه داشته باشید که نمی‌توان مشخصات فعلی را به صورت 100 درصد قطعی دانست، زیرا اطلاعات دیگری از سایر منابع در دسترس نیست؛ امیدواریم این دستگاه به زودی در TENNA ظاهر شود و بتوانیم اطلاعات دقیق آن را مشاهده کنیم.

با این که به نظر می‌رسد گوشی های نوا 5 و نوا 5 آی به زودی معرفی خواهند شد، اما برخی منابع مدعی هستند که گوشی دارای تراشه کایرین 980 با نام نوا 5 پرو معرفی خواهد شد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر، بهتر است صبر کنیم و منتظر اطلاعات دقیق‌تر از منابع رسمی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اصلا فک نمیکنم بتونه بفروشه

  2. از اس ده هم قوی تره لامصب