گوشی های سری W ال جی

تجهیز گوشی های سری W ال جی به دوربین سه گانه و باتری 4 هزار mAh تایید شد

گوشی های سری W ال جی به زودی عرضه خواهند شد. داشتن باتری‌ غول‌پیکر و دوربین سه گانه قدرت گرفته از هوش مصنوعی از جمله ویژگی‌های گوشی های این سری است.

بخش موبایل ال جی خود را برای ارائه سری جدیدی از گوشی های هوشمند آماده می‌کند. گوشی های سری W ال جی در حال حاضر مخصوص بازارهای کشور هند در نظر گرفته شده‌اند. اگرچه زمان معرفی و عرضه آن‌ها هنوز مشخص نیست، اما وب سایت ال جی در کشور هند تیزرهایی تبلیغاتی از آن‌ها منتشر کرده و صفحه‌هایی نیز برایشان در فروشگاه آمازون هند در نظر گرفته شده است.

گوشی های سری W ال جی

ویژگی‌های گوشی های سری W ال جی

اولین گوشی های سری W ال جی دارای باتری‌های 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی بوده و به صورت پیش‌فرض دارای اندروید 9 پای خواهند بود. تراشه آن‌ها هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما انتظار داریم مجهز به پردازنده‌ای 12 نانومتری با 8 هسته دارای سرعت 2.0 گیگاهرتز باشد. به عنوان تراشه‌ای با مشخصات این چنینی می‌توان به مدیاتک هلیو پی 60 اشاره کرد.

گوشی های سری W ال جی

در صفحه نمایش تیزرهای تبلیغاتی گوشی های سری W ال جی در وب سایت ال جی کشور هند، به دوربین اصلی سه گانه آن‌ها اشاره شده که قادر است به لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی، تصاویر پرتره زیبایی گرفته و عکس‌های شفافی در تاریکی شب به ثبت برساند. دوربین سلفی آن‌ها تک سنسور بوده و روی ناچ واقع در لبه بالایی نمایشگر، قرار دارد.

گوشی های سری W ال جی

درباره اندازه نمایشگرهای گوشی های سری W ال جی خبری در دسترس نیست، اما طبق تیزرهای تبلیغاتی آن‌ها، در بالای صفحه نمایش یک ناچ کوچک شبیه به قطره آب وجود داشته و کاربر قادر خواهد بود در صورت نیاز آن را مخفی کند. این کار به وسیله پر کردن اطراف بریدگی با رنگ سیاه به صورت نرم افزاری امکان‌پذیر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حالا چه نیازی هست که کاربران اونو پنهان کنن ؟؟؟

  2. الجی چراغ خاموش اومد ها