جزئیات تازه‌ای از فیلم دیویژن (The Division) منتشر شد

طبق اخبار منتشر شده، فیلم دیویژن (The Division) شرکت یوبی‌سافت از سرویس نتفلیکس پخش خواهد شد. این فیلم قرار است فصل تازه‌ای را برای آثار اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی آغاز کند. 

یوبی‌سافت پس از عرضه بازی The Division در سال 2016، تصمیم گرفت که فیلم دیویژن را نیز تولید کند اما به دلایل مختلف، ساخت اثر به تعویق افتاد. آن‌ها آخرین بار، فیلم اساسینز کرید را با بازی مایکل فسبندر روی پرده فرستادند که به یک شکست منجر شد و نتوانست به فروشی خوبی دست پیدا کند.

بازی دیویژن داستان یک مامور ویژه دولت را روایت می‌کرد که باید جلوی یک ویروس خطرناک را گرفته و نظم و ترتیب را به دنیا بازگرداند. قسمت دوم این بازی نیز در ماه مارس منتشر شد و توانست موفق ظاهر شود.

فیلم دیویژن

تا اینجا دو بازیگر مشهور هالیوودی، جیک جیلنهال و جسیکا چستین برای حضور در این فیلم قرارداد امضا کرده‌اند. در ابتدا قرار بود که استیون گیگان (سیریانا، طلا) فیلم را بسازد اما از پروژه خارج شد تا دیوید لیچ (ددپول 2، بلوند اتمی) جایگزین او شود. در چند مدت اخیر، یک سکوت خبری پیرامون این پروژه ایجاد شده بود اما در کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019 بک بار دیگر صحبت از ساخت فیلم به میان آمد.

طبق اخبار منتشر شده، سرویس نتفلیکس امتیاز اقتباس سینمایی بازی را خریداری کرده است. این پروژه، خرید بزرگی برای آن‌ها به حساب می‌شود زیرا بازی دیویژن یکی از جدیدترین آثاری است که توانسته در جامعه بازی‌دوستان سر و صدا ایجاد کند و به فروش بالایی دست یابد. شرکت نتفلیکس برای سریع پیش بردن پروژه‌هایش شهرت دارد و انتظار می‌رود که تولید فیلم دیویژن از 6 الی 12 ماه آینده آغاز شود و در اواخر سال 2020 یا اوایل 2021 به نمایش در آید.

فیلم دیویژن

هالیوود بارها تلاش کرده تا آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی بسازد و معمولا در این زمینه شکست خورده است. فیلم The Division اما می‌تواند یکی از آثار موفق لقب بگیرد. نه به دلیل محتواهایش یا پتانسیل بازی بلکه به دلیل چهره‌های مستعد پشت و جلوی دوربین. جیلنهال و چستین بارها ثابت کرده‌اند که در هر فیلمی بازی نمی‌کنند و معمولا در نقش‌های برجسته‌ای حاضر می‌شوند. دیوید لیچ هم در این روزها یکی از موفق‌ترین کارگردانان سینمای اکشن به حساب می‌آید. او تا اینجا توانسته در ژانرهای مختلف موفق ظاهر شود، از تلفیق اکشن کمدی و ابرقهرمانان در ددپول 2 تا ژانر تریلر جاسوسی در فیلم بلوند اتمی. او به زودی فیلم سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو به سینماها بازمی‌گردد، فیلمی که تا اینجا نشان داده یک اکشن نفس گیر بزرگ است.

نتفلیکس در سال‌های اخیر با پروژه‌های عظیمی به میدان آمده است و انتظار می‌رود که فیلم The Division هم بتواند موفق ظاهر شود. این شرکت که هیچ ترسی از پول خرج کردن ندارد، بودجه‌های نجومی و باورنکردنی در اختیار کارگردانان قرار می‌دهد و با بودجه بالای فیلم دیویژن، می‌توانیم منتظر اثر قابل توجهی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جیلنال همیشه همچین نقش هایی بازی میکنه