سقوط گوشی ویوو iQOO

تماشا کنید: آزمایش سقوط گوشی ویوو iQOO از ارتفاع 31 کیلومتری!

آزمایش سقوط گوشی ویوو iQOO یکی از جالب‌ترین تست‌های مقاومتی است که طی چند سال اخیر دیده‌ایم. باید دید آیا گوشی بعد از تاب آوردن دمای منفی 55 درجه سانتیگراد در ارتفاع 31 کیلومتری از سقوط جان سالم به در می‌برد یا خیر.

سقوط گوشی از دست، اتفاقی اجتناب ناپذیر است و برای همه کاربران حداقل یک مرتبه رخ داده است. تفاوت این رخداد مشابه، نحوه واکنش نشان دادن کاربر است. برخی گوشی را از زمین یا سطحی که روی آن سقوط کرده برداشته و بدون نشان دادن هر گونه عکس العملی آن را در جیب خود می‌گذارند. تعدادی دیگر ذره‌بین به دست شده و قسمت به قسمت نمایشگر و بدنه گوشی را در جستجوی کوچک‌ترین خط و خش یا ترک ارزیابی می‌کنند. دسته دوم در صورت عدم مشاهده هر گونه آسیب روی بدنه دستگاه باز هم آرام نمی‌گیرند، چرا که نگرانی بعدی‌شان احتمال آسیب دیدن اجزای داخلی گوشی است.

سقوط گوشی هوشمند به طور متداول از ارتفاع‌های حدود یک الی یک و نیم متر رخ می‌دهد. البته ارتفاع تنها فاکتور مهم در ارزیابی میزان آسیب دیدن گوشی در صورت سقوط نیست و تاثیر نوع سطح را نیز نمی‌توان فراموش کرد. حال شرایطی را در نظر بگیرید که سقوط گوشی هوشمند از ارتفاع 31 کیلومتری رخ بدهد! درباره نحوه رفتن گوشی به چنین ارتفاعی فعلا بحث نمی‌کنیم، اما آن چه اغلب عقیده دارند، پودر شدن گوشی بعد از برخورد به سطحی روی زمین در ادامه سقوط از چنین ارتفاعی است! آزمایش سقوط گوشی ویوو iQOO از ارتفاع 31 هزار متری این عقیده را نقض کرد!

سقوط گوشی ویوو iQOO

بر اساس گزارش جدید وب سایت Interesting Engineering، یک گوشی گیمینگ اوپو iQOO چندی پیش به وسیله یک بالن مملو از گاز هلیوم به سمت آسمان فرستاده شد. در جریان افزایش اتفاع، دوربینی به سمت نمایشگر گوشی قرار داشت. هدف، مشاهده عکس‌العمل گوشی در زمان بروز شرایط اضطراری بود. در زمان افزایش ارتفاع به 31 هزار متر، گوشی باید بتواند در دمای منفی 55 درجه دوام بیاورد!

در انتها، در اقدامی انتحاری، شاهد سقوط گوشی ویوو iQOO از آن ارتفاع بودیم! با استفاده از یک سری پهپاد رد گوشی گرفته شده بود تا بعد از رسیدن به سطح زمین بتوان آن را پیدا کرد. با وجود ارتفاع وحشتناکی که گوشی از آن سقوط کرد، هیچ آسیبی به محافظ نمایشگر آن وارد نشد! با در نظر گرفتن نتیجه این آزمایش می‌توان تصور کرد سقوط از ارتفاع‌های 3 الی 4 متری حداقل برای گوشی اوپو iQOO یک شوخی بیش نیست! البته فراموش نکنید سقوط گوشی ویوو iQOO روی چمن بود. شاید اگر برخورد با آسفالت اتفاق می‌افتد، نتیجه کاملا متفاوتی حاصل می‌شد!

ویدیوی آزمایش سقوط گوشی ویوو iQOO

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. آخه جنس بنجل آشغال چینى چه به این حرف ها

  2. این چطور هیچیش نشد

  3. ساختگی برای چاپیدن مردم

  4. از اون بالا چیزی بیفته هیچیش نشه؟؟؟؟

  5. معلومه دروغه بابا

  6. خخخخ روی چمن….خب معلوم هیچیش نمیشه.