آپدیت اندروید 9 پای

آپدیت اندروید 9 پای برای سه گوشی سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 9 پای برای سه گوشی میان‌رده سامسونگ منتشر شد. کاربران سه گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 2017، گلکسی جی 7 Nxt و گلکسی جی 7 پرو طعم جدیدترین سیستم عامل اندروید تا امروز را خواهند چشید.

سه گوشی میان‌رده سامسونگ به تازگی آپدیت اندروید 9 پای را دریافت کردند. کاربران سه گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 2017، گلکسی جی 7 Nxt و گلکسی جی 7 پرو واقعا خوش شانس هستند، چرا که با وجود از بین رفتن سری J گوشی های سامسونگ به صورت رسمی، شرکت هنوز آن‌ها را فراموش نکرده است. گفتنی است حدود دو ماه پیش، سامسونگ رسما سری گلکسی J را با سری گلکسی A جایگزین کرد.

دریافت رابط کاربری One UI به لطف آپدیت اندروید 9 پای

دو گوشی گلکسی جی 7 پرو و گلکسی جی 7 2017 تقریبا مشابه یکدیگر بوده و تنها از نظر حافظه با یکدیگر تفاوت دارند. با این حال، انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای مدل اول یک هفته زودتر آغاز شد. کاربران گوشی گلکسی جی 7 پرو در کشورهای الجزایر، مکزیک، روسیه و اسپانیا به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند. حجم آن 1 گیگابایت بوده و بعد از دریافت، رابط کاربری One UI جدید سامسونگ روی بستر نرم افزاری گوشی سوار خواهد شد. پچ امنیتی ماه می، قسمت دیگری از به‌روزرسانی جدید سامسونگ برای سه گوشی میان‌رده خود است.

برای گلکسی جی 7 20107 شماره ورژن آپدیت برابر J730FXXU4CSF1 است. این به‌روزرسانی نیز پچ امنیتی ماه می را در بر داشته و هم‌اکنون برای کاربران کشور اسپانیا قابل دریافت است. به عنوان برخی ویژگی‌های جدید نرم افزاری رابط کاربری One UI که با دریافت آپدیت اندروید 9 پای به دو گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 پرو و گلکسی جی 7 2017 افزوده خواهد شد باید به حالت شب، ژست‌های حرکتی برای گشت و گذار در رابط کاربری بدون کلیدهای ناوبری و منوی بازطراحی شده به منظور استفاده از گوشی با یک دست اشاره کرد. همچنین نرم افزار Digital Wellbeing به صورت پیش‌فرض نصب بوده و وضعیت سلامتی کاربر را مانیتور می‌کند.