رندرهای جدید گوشی هواوی Nova 5 پرو از دوربین چهارگانه آن خبر می‌دهند

جدیدترین رندرهای هواوی نوا 5 پرو (Huawei nova 5 Pro) منتشر شد. بر اساس آن‌ها به ساختار دوربین گوشی هواوی Nova 5 پرو و سبک طراحی این گوشی پرچمدار پی بردیم.

بعد از انتشار یک تیزر ویدیویی جدید برای گوشی هواوی نوا 5، رندر قاب محافظ هواوی نوا 5 سبک طراحی آن را فاش کرد. با گذشت زمانی کوتاه نوبت به انتشار تصاویری جدید از گوشی هواوی Nova 5 پرو رسید. از مدتی قبل می‌دانستیم هواوی دو گوشی نوا 5 و نوا 5 آی را در روز بیست و یکم ژوئن (سی و یکم خرداد) به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. بر اساس اخبار جدید، باید در کنار دو مدل میان‌رده نام برده، منتظر گوشی پرچمدار هواوی نوا 5 پرو نیز باشیم. به تازگی رندرهایی از گوشی هواوی Nova 5 پرو منتشر شده و سبک طراحی پنل جلویی، پنل پشتی و مخصوصا نوع ماژول دوربین اصلی آن را فاش کرده است.

در بالای نمایشگر گوشی هواوی نوا 5 پرو یک ناچ کوچک شبیه به قطره آب وجود داشته و در سمت راست، چپ و بالای آن حاشیه‌های بسیار کمی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد پنل پشتی گوشی شیشه‌ای است. در گوشه بالا و سمت چپ این قسمت شاهد یک ماژول دوربین چهارگانه هستیم. سنسور چهارم از نوع ToF بوده و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را به دوربین هواوی نوا 5 پرو می‌افزاید.

جدیدترین رندرهای گوشی هواوی Nova 5 پرو

روی پنل جلویی این گوشی هیچ عنصری همچون کلید فیزیکی هوم برای جای دادن اسکنر اثر انگشت وجود ندارد. ماژول این سیستم احراز هویت روی پنل پشتی نیز دیده نمی‌شود. در نتیجه اسکنر اثر انگشت هواوی نوا 5 پرو زیر نمایشگر اولد آن قرار خواهد گرفت. استفاده از صفحه نمایش OLED، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین چهارگانه مجهز به سنسور ToF از گوشی هواوی Nova 5 پرو محصولی ارزشمند می‌سازد. برخلاف هواوی نوا 5 و نوا 5 آی، که همانند تمامی محصولات عرضه شده از سری Nova تا امروز در دسته‌بندی میان‌رده‌ها قرار می‌گیرند، مدل Pro به لطف مجهز شدن به تراشه کایرین 980 یک پرچمدار تلقی خواهد شد.