شیائومی ردمی

امسال شیائومی ردمی یک گوشی با دوربین 64 مگاپیکسلی سامسونگ عرضه می‌کند

یک گوشی با برند سامسونگ و یک گوشی از خانواده شیائومی ردمی می‌توانند نخستین گوشی‌هایی باشند که به دوربین 64 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز هستند. این سنسور ISOCELL Bright GW1 نام دارد و توسط سامسونگ تولید می‌شود.

ماه مه گذشته٬ سامسونگ از سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی خود به نام ISOCELL Bright GW1 پرده برداری کرد. خیلی زود پس از این معرفی٬ شایعات از گوشی گلکسی ای 70 اس به عنوان نخستین حمل کننده‌ی این سنسور دوربین نام بردند. حالا به لطف یک افشاگر حوزه فناوری که آن را با نام Ice Univese می‌شناسیم٬ علاوه بر گوشی جدید خانواده گلکسی ای کمپانی سامسمونگ٬ یک گوشی جدید از خانواده شیائومی ردمی نیز به این سنسور تجهیز خواهد شد.

به گفته‌ی این افشاگر٬ سامسونگ عرضه‌ی جهانی سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی خودش را با یک گوشی ذکر نشده‌ی گلکسی ای و یک گوشی از خانواده شیائومی ردمی آغاز می‌کند. بدین ترتیب این دو دیوایس از برند سامسونگ و شیائومی را باید نخستین گوشی‌های تجهیز شده به یک دوربین 64 مگاپیکسلی بنامیم.

سنسور 64 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 می‌تواند به لطف فناوری Tetracell سامسونگ٬ عکس‌های 16 مگاپیکسلی را در شرایط نوری تاریک ثبت کند. این سنسور همچنین از ثبت تصاویری با HDR آنی 100db پشتیبانی می‌کند. گوشی‌های مجهز به این دوربین قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با وضوح فول اچ دی خواهند بود و از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز Super PD بهره می‌برند. گفته می‌شود تولید انبوه سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی سامسونگ از نیمه‌ی سال جاری میلادی آغاز خواهد شد؛ بنابراین٬ گوشی‌های مجهز به آن را نیز می‌توان در انتهای سال در بازار ملاقات کرد.

گلکسی ای 70 اس یا ای 80 اس؟!

شایعاتی در گذشته وجود داشت که ادعا می‌کردند نام گوشی مجهز به این دوربین از سوی سامسونگ٬ گلکسی ای 70 اس نام دارد و در اواخر سال 2019 میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد؛ ولی از آنجایی که این دیوایس نسخه‌ی به‌روزشده‌ی گلکسی ای 70 عرضه شده در سال گذشته است٬ گلکسی ای 80 اس می‌تواند نام مناسبی برای حامل این سنسور جذاب باکیفیت باشد.

نام گوشی آینده‌ی شیائومی ردمی

متاسفانه هنوز هیچ نشانه‌ای از گوشی شیائومی ردمی تجهیز شونده به این سنسور دوربین وجود ندارد. از آنجایی که اصلی‌ترین گوشی‌های خانواده ردمی شرکت شیائومی در نیمه‌ی نخست سال جاری میلادی معرفی شده‌اند٬ پس باید منتظر یک گوشی ویژه به جز تمام محصولات این خانواده در اواخر سال بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بفرما متحدیدنشم پیدا کرده

  2. فناوری دوربین ها در آینده از آن سامسونگ هست و بس