رندر موتورولا وان اکشن

رندر موتورولا وان اکشن (One Action) حفره نمایشگر و دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد

اخیرا فهرست کاملی از مشخصات گوشی جدید موتورولا به بیرون درز کرد. حالا رندر موتورولا وان اکشن (Motorola One Action) هم منتشر شده است تا علاوه بر سخت افزار داخلی، با طراحی این گوشی هوشمند نیز آشنا شویم.

از رندر موتورولا وان اکشن می‌توان به شباهت چهره‌ی آن با گوشی وان ویژن پی برد که ماه گذشته معرفی شده بود. علاوه بر صفحه نمایش حفره‌دار، می‌توانیم دکمه‌های پاور و کنترل صدا را در سمت راست و خشاب سیم کارت را در سمت چپ دستگاه ببینیم. همچنین در لبه پایینی، یک اسپیکر و یک میکروفون، و در بین آن‌ها درگاه USB-C قابل مشاهده است. احتمالا جک هدفون هم مانند موتورولا وان ویژن، باید در لبه بالایی قرار داشته باشد.

رندر موتورولا وان اکشن

دیگر وجه اشتراک این دو گوشی، وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی است؛ اما موتورولا One Action با وجود اینکه محصول ارزان‌تری خواهد بود، یک دوربین اضافه دارد. سنسور اصلی در این ماژول سه‌گانه، 12.6 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین زاویه دید 117 درجه‌ای و پیکسل‌های 2.0 میکرومتری، از دیگر ویژگی‌های این مجموعه محسوب می‌شود که به معنای وجود یک لنز زاویه باز است.

رندر موتورولا وان اکشن

موتورولا وان ویژن (چپ) و موتورولا وان اکشن (راست)

هنوز اطلاعاتی از تاریخ معرفی این گوشی مبتنی بر اندروید وان در دست نیست؛ اما از سایر مشخصات لو رفته‌ی آن باید به تراشه اگزینوس 9609 سامسونگ، پنل 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس و باتری 3500 میلی‌آمپری ساعتی اشاره کنیم.