طرح دوشنبه سوری همراه اول

در طرح دوشنبه سوری همراه اول بسته‌های اینترنتی رایگان جایزه بگیرید

همراه اول در راستای افزایش رضایت مشتریان در آخرین دوشنبه هر ماه به مشترکان خود هدیه‌های متنوعی را ارائه می‌دهد. از این رو مشترکان در آخرین دوشنبه خرداد 98 با شرکت در طرح دوشنبه سوری همراه اول می‌توانند از بسته های اینترنتی تا 100 گیگابایت به صورت رایگان برخوردار شوند.

اپراتور همراه اول با هدف افزایش رضایت مشتریان خود هدایای متنوعی را به عنوان طرح دوشنبه سوری ارائه می‌دهد که در پایان هر ماه جوایز آن برای مشترکان اعلام می‌شود. نخستین دوره این طرح از 24 دی ماه سال گذشته شروع شده و در سال جدید نیز همچنان مشترکان می‌توانند از جوایز این طرح بهره‌مند شوند. ششمین مرحله این طرح یک روزه در روز دوشنبه 27 خرداد اجرا خواهد شد. مشترکان اپراتور همراه اول می‌توانند برای کسب آگاهی از جزئیات بیشتر این طرح به پرتال اینترنتی اپراتور اول مراجعه کنند.

فعال‌سازی طرح دوشنبه سوری همراه اول

هدایای این طرح شامل بسته‌های دیتای 100 مگابایت تا 100 گیگابایتی بوده که مهلت استفاده از آن نیز یک روزه (از ساعت 5 صبح تا 17 عصر) است. این هدایا به صورت تصادفی به مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول اختصاص پیدا خواهد کرد. از این رو مشترکان از ساعت 00:00 روز دوشنبه 27 خرداد تا ساعت 23 و 59 دقیقه همان روز می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 64 مربع (#64*100*) آن را فعال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*