ویرایش ویدیوها در آی او اس ۱۳

ویرایش ویدیویی به صورت پیشفرض در آی او اس ۱۳ اپل وجود دارد

اپل همراه با پلتفرم آی او اس ۱۳ خود قصد دارد ابزارهایی برای ویرایش ویدیوها را در اختیار صاحبان آیفون‌ها و آیپدهایش قرار دهد. iOS 13 همراه با معرفی آیفون های سال 2019 اپل٬ منتشر می‌شود.

چندین سال پیش٬ اپل تغییراتی را در پلتفرم موبایلی آی او اس خود به وجود آورد و مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش تصاویر را به آن افزود. بدین ترتیب کاربران از آن پس قادر بودند به جز بریدن یا چرخواندن عکس‌ها٬ به تنظیمات بیشتری دسترسی پیدا کنند تا کمتر نیازی به اپلیکیشن‌های شخص ثالث داشته باشند.

آی او اس ۱۳ نیاز ویرایش ویدیویی کاربران را برطرف می‌کند

با این حال٬ متاسفانه وقتی به ویرایش ویدیوها می‌رسیم چنین قابلیت‌هایی وجود ندارد و کاربران ناچارند از اپلیکیشن‌های متفرقه استفاده کنند. اما خبرهای خوبی در راه است. یکی از قابلیت‌های جدیدی که اپل همراه با آی او اس ۱۳ در اختیار کاربران می‌گذارد٬ ابزارهایی جهت ویرایش ویدیوها خواهد بود. این بدان معناست که پس از نصب این نسخه٬ اپلیکیشن‌های متفرقه‌ی ویرایش ویدیو را پاک کنید و به خود سیستم عامل اتکا کنید.

البته نباید توقع داشته باشید ابزارهای پیشرفته‌ای در اختیار شما قرار بگیرد. به طور مثال٬ در این نسخه کاربران می‌توانند طول یک ویدیو را کم و زیاد کرده٬ صدای آن را قطع کنند٬ بخشی از صفحه را ببرند٬ افکت‌هایی را اعمال کنند و تغییراتی در کنتراست و رنگ آن اعمال کنند. این قابلیت‌ها در مقایسه با آنچه اپلیکیشن‌های متفرقه‌ی ویرایش ویدیوها ارائه می‌کنند کامل نیست٬ اما به خوبی می‌تواند نیازهای اولیه‌ی شما را برطرف کنند.

آی او اس 13 طی هفته‌های آینده و همراه با رونمایی از آیفون‌های سال 2019 اپل٬ منتشر خواهد شد؛ بنابراین ما امیدوار به آینده‌ای روشن‌تر برای پلتفرم موبایلی اپل هستیم تا خود بتواند تمام نیازهای اولیه‌ی کاربران از قبیل ویرایش ویدویی را برطرف کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*