سایت دیوار

اولتیماتوم پلیس به سایت دیوار

رئیس پلیس پایتخت گفت برخی از سایت‌ها نظیر سایت دیوار به بهانه‌های مختلف هر نوع تبلیغات و آگهی را در پلتفرم خود درج می‌کنند که حتما پلیس با مسئولان این سایت‌ها برخورد جدی‌تری را انجام خواهد داد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس انتظامی پایتخت در ارتباط با تبلیغات هم‌خانه خانوم عنوان کرد واقعا متاسف هستیم که برخی از سایت‌ها نظیر سایت دیوار به بهانه‌های واهی، جریح شدند و هر نوع تبلیغات و آگهی را در پلتفرم خود درج می‌کنند. انشاالله با مسئولان این سایت‌ها از سوی پلیس برخورد جدی‌تری انجام خواهد شد.

اولتیماتوم پلیس به سایت دیوار

سردار حسین رحیمی در پایان خاطرنشان کرد:

این را اعلام می‌کنیم قطعا افراد و سایت‌هایی که تبلیغات می‌کنند و آگهی‌هایی در خصوص هم‌خانه خانوم را انتشار می‌دهند، باید کنترل شوند و هیچ‌گونه بهانه‌ای برای فرار از قانون ندارند و پلیس در این خصوص به زودی تصمیم‌گیری می‌کند. قطعا ما در رابطه با افرادی که تبلیغاتی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و شئونات در آن رعایت نمی‌شود و حتی می‌توان گفت بیشتر به ترویج ابتذال و فساد می‌پردازند برخورد قاطع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینا فقط بلدن به سایت گیر بدن دیگه این همه بد بختی تو جامعه رو ول کردن

  2. پدر این دیوار بدبختو درآوردن یک نفر هم میاد یک کار درست انجام میده اینجوری پارش میکنن یادمه اون اولا که اسنپ هم اومده بود همه بهش گیر میدادن