نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال

همراه اول در نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال حضور پررنگ خواهد داشت

دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از روز سه شنبه 28 خرداد تا جمعه 31 خرداد 98 در قم برگزار خواهد شد که اپراتور همراه اول نیز با ارائه 4 سرویس در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

از روز سه شنبه 28 خرداد تا جمعه 31 خرداد 98 دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال با عنوان نمایشگاه توسعه کسب و‌ کارهای فرهنگی در فضای مجازی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود. بخش خدمات ارزش افزوده اپراتور همراه اول هم در این رویداد فرهنگی اجتماعی 4 سرویس را ارائه خواهد کرد.

حضور همراه اول در نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال

اپراتور همراه اول در این نمایشگاه ملی علاوه بر اینکه مواردی چون خدمات دیجیتال، خانواده درسا و مرکز محتوای دیجیتال را ارائه و معرفی می‌کند، در غرفه‌ای به وسعت 118 متر مربع میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. همچنین این اپراتور در راستای نیازهای مخاطبان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه کارگاه‌های روزانه با موضوع‌های بررسی مرکز محتوای دیجیتال همراه اول، دیجیتال مارکتینگ، پرداخت خدمات اپراتوری (DCB)، گیم-بازی سازی و خدمات موسیقی نیز برگزار خواهد کرد. گفتنی است مرکز محتوای دیجیتال همراه اول استان قم بنا به کثرت فعالان و تامین‌کنندگان محتوای مذهبی ایجاد شده است تا به کمک آن قادر باشد تولیدات آنها را به نحو مطلوب ارائه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یه نوشابه زردی براش باز کنید

  2. بله دیگه ایشون حضور نداشته باشن می خواد من حضور داشته باشم

  3. هرکی فهمید اینا چیکار میکنن جایزه داره

  4. اصلا کلا مگر ما رسانه داریم جز صدا سیما

  5. همراه اول مگه رسانه داره؟؟؟