ایسوس

ایسوس در کامپیوتکس 2019 هفده جایزه طراحی و خلاقیت را از آن خود کرد

ایسوس در کامپیوتکس 2019 حضور پررنگی داشت. شرکت تایوانی Asus توانست با معرفی محصولات ویژه‌ای چون نمایشگر، ربات و کارت گرافیک در کامپیوتکس امسال 17 جایزه طراحی و خلاقیت را از آن خود کرد.

نمایشگاه کامپیوتکس 2019 برای ایسوس مثل هر سال مکانی برای نمایش قدرت این برند و محصولات خلاقانه‌اش در برابر تولیدکنندگان سخت افزار بود. ایسوس امسال نیز توانست 6 جایزه Best Choice و 11 جایزه d&i کامپیوتکس 2019 را تصاحب کند. محصولاتی چون موبایل ZenFone 6، ربات Zenbo Junior، سیستم Mini PC ProArt PA90، ZenBook Edition 30، ROG Phone،StudioBook W730، ZenBook S13، ROG Mothership GZ700، مانیتور ProArt PA34VC، روتر RT-AX95Q، مادربرد Prime X299-Deluxe II و کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTXTM 2080 Ti توانستند برای ایسوس این جوایز را به ارمغان آورند که در ادامه به محصولات برنده بخش قطعات می‌پردازیم:

محصولات برتر ایسوس در کامپیوتکس 2019

سیستم Mini PC ProArt™ PA90

مینی سیستم Mini PC ProArt™ PA90 در واقع یک PC در سطح ایستگاه کاری است که برای تولید محتوای حرفه‌ای طراحی شده است. این دستگاه از نسل 9 پردازنده‌های سری Core اینتل و گرافیک سری NVIDIA Quadro و فناوری ذخیره سازی Intel Optane™ بهره می‌برد. این دستگاه همچنین با رابط Thunderbolt ™ 3 به زنجیره‌ای از دستگاه‌های مختلف مانند نمایشگرهای حرفه‌ای متصل می‌شود.

ربات Zenbo Junior

ایسوس

این ربات مخصوص کسب و کار ایسوس، با کنسول مدیریت اختصاصی Zenbo Management Console (ZMC)، کنترل همه جانبه برنامه نویسی رباتیک را برای گسترش دهندگان در سطح تجاری در دسترس قرار داده است. این محصول در حوزه هوش مصنوعی (AI) قابلیت‌های کافی را برای یادگیری در حیطه تجاری دارا است.

نمایشگر ProArt PA34VC

این نمایشگر به طور ویژه برای تولید محتوا طراحی و تولید شده است. پنل 34 اینچی خمیده IPS با HDR10 عرضه شده است. همچنین تفکیک پذیری UWQHD و نسبت تصویر 21:9، برای حرفه‌ای‌ها نمایشگری همه چیز تمام است. این نمایشگر با رنگ کالیبره عرضه می‌شود که دقت آن برابر با Delta E <2 است.ProArt PA34VC به منظور ارتباط با دستگاه‌های مختلف با رابط‌های DisplayPort، HDMI و Thunderbolt™ 3 همراه شده و می‌تواند با سرعت انتقال اطلاعات تا 40 گیگابیت بر ثانیه و خروجی 60 وات برای دستگاه‌های جانبی سازگار باشد.

روتر سه باند AX95Q

ایسوس

AX95Q را به عنوان اولین مش روتر سه باند سازگار با Wi-Fi 6 می‌شناسیم. این دستگاه در حال حاضر می‌تواند با نرخ انتقال 6600 مگابیت بر ثانیه در سه باند اطلاعات را در محیط بی سیم انتقال دهد. همچنین فناوری OFDMA عملکرد بهتری را در ارسال طیفی سیگنال شبکه و MU-MIMO انتقال اطلاعات را به صورت چندکاربره در اختیار کاربران قرار داده است.

مادربرد Prime X299-Deluxe II

ایسوس

این مادربرد در واقع یک مادربرد سازگار با آخرین پردازنده سری Core اینتل است که مدار تغذیه آن برای استفاده پردازنده‌های 18 هسته‌ای اینتل بهینه شده است. علاوه بر آن هیت سینک و راهکارهای خلاقانه ایسوس 5-Way Optimization خنک سازی را به بهترین حالت ممکن برای این پردازنده‌های پرمصرف انجام می‌دهد. یک LiveDash OLED با ابعاد 2 اینچ، نورپردازی زیبای Aura Sync و هدرهای RGB متنوع، شخصی سازی را برای کاربران به حد کمال رسانده است.

کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX™ 2080 Ti

آخرین کارت گرافیک معرفی شده مبتنی بر تراشه NVIDIA، با پرستیژ و سبک Matrix و خنک کننده Infinity loop، به همراه فرکانس بوست 1815 مگاهرتز، ROG Matrix GeForce RTXTM 2080 Ti را از رقبا به طور کامل تمایز داده است. خنک کننده ویژه Infinity Loop در واقع یک خنک کننده آبی AiO است که پمپ، لوله‌ها، بلاک خنک کننده و رادیاتور به صورت ویژه‌ای دقیقا در ابعاد خنک کننده‌های بادی رایج طراحی شده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*