برنامه های ویرایش تصاویر اینستاگرام

5 مورد از بهترین برنامه های ویرایش تصاویر اینستاگرام

کاربران زیادی برای اشتراک‌گذاری تصاویرشان در اینستاگرام به دنبال برنامه های ویرایش تصاویر هستند. ما 5 مورد از بهترین برنامه های ویرایش تصاویر اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

با این که برنامه اینستاگرام به فضایی جهت اشتراک‌گذاری تصاویر به صورت آنلاین تبدیل شده است، اما هنگامی که مسئله ویرایش تصاویر در میان باشد، قطعا نمی‌توان آن را دارای امکانات زیادی دانست. خوشبختانه برنامه‌های مختلف ویرایش تصاویر اینستاگرام وجود دارند که می‌توانید عکس‌های خود را پس از ویرایش به صورت مستقیم اشتراک‌گذاری کنید و ما قصد داریم بهترین برنامه های ویرایش تصاویر اینستاگرام را به شما معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

ویرایشگر تصاویر اینستاگرام چیست؟

تفاوت اصلی میان برنامه ویرایش تصاویر اینستاگرام و ویرایشگر برنامه اصلی را می‌توان در امکان ارسال داخلی تصاویر عنوان کرد؛ در حقیقت به شما اجازه می‌دهد تا تصویر را برای اینستاگرام، ارسال کنید.

همانطور که می‌دانید، قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر به یک بخش جدایی‌ناپذیر برنامه‌ها تبدیل شده است و به نظر می‌رسد اکثر برنامه‌های ویرایش تصاویر دارای این ویژگی باشند؛ شما نیازی ندارید تصاویر را بعد از ویرایش در برنامه‌های جانبی در حافظه داخلی ذخیره کنید و سپس آن را در اینستاگرام اشتراک‌گذاری کنید. بد نیست بدانید که بسیاری از برنامه‌ها بدون داشتن وابستگی به برنامه اینستاگرام، قابلیت اشتراک‌گذاری را در اختیار دارند.

اینطور که پیداست، این برنامه‌ها به صورت خودکار می‌توانند بخش اشتراک‌گذاری اینستاگرام را باز کنند و به شما این امکان را خواهند داد تا تغییرات لازم و اضافی را هم بر روی تصاویر اعمال کنید. کاربران و عکاسان زیادی به دنبال برنامه های ویرایش تصاویر اینستاگرام هستند، زیرا این شبکه اجتماعی فاقد ویژگی‌های قابل قبول ویرایش تصاویر است.

1: Snapseed

برنامه ویرایش تصاویر Snapseed را می‌توان یکی از برنامه‌های مورد علاقه تصویربرداران و کاربران گوشی های هوشمند معرفی کرد که ابزارهای ساده و کاربردی را جهت ویرایش تصاویر در اختیار قرار می‌دهد؛ برنامه Snapseed را می‌توان به عنوان بهترین برنامه ویرایش تصاویر سیستم عامل اندروید معرفی کرد.

مزیت اصلی برنامه Snapseed، داشتن ابزارهای انتخابی و قلموی ویرایش است؛ این ویژگی به شما اجازه می‌دهد بخش‌های خاصی از تصاویر را ویرایش کنید. در صورتی که یک بخش خاص از تصویر دچار مشکل باشد، به راحتی می‌توانید آن را با ابزارهای مختلفی همانند تغییر در میزان روشنایی ویرایش کنید تا جایی که تاثیر آن در تصویر، کمرنگ شود؛ Snapseed دارای انواع فیلترها و ابزارهای پیشرفته است.

هنگامی که کار ویرایش تصاویر در برنامه Snapseed انجام شود، می‌توانید آن را به صورت مستقیم در اینستاگرام، اشتراک‌گذاری کنید؛ اشتراک‌گذاری مستقیم در اینستاگرام از طریق برنامه Snapseed به واسطه باز شدن اپلیکیشن اینستاگرام، انجام خواهد شد.

لینک دانلود: اندرویدiOS

2: A Color Story

با وجود این که برنامه اینستاگرام، یک شبکه مستقل است، اما برنامه A Color Story توانسته آن را کامل‌تر کند. برنامه A Color Story دارای ابزارهای متعددی بوده که شامل فیلترها و تنظیمات مربوط به تصویربرداری می‌شود؛ تعداد زیادی از ابزارها به صورت رایگان در دسترس قرار دارند، اما این برنامه ویرایش تصاویر دارای قابلیت‌هایی بوده که باید مبالغی را برای در اختیار داشتن آن‌ها، پرداخت کرد.

اینطور که پیداست، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا کپشن خود را ایجاد کرده و یک یادآوری برای ارسال پست در اینستاگرام همانند برنامه‌های Buffer و Crowdfire، ایجاد کنید. بد نیست بدانید که شما می‌توانید برنامه اینستاگرام خود را مستقیما به A Color Story از طریق صفحه ورود اینستاگرام، متصل کنید؛ این ادغام را می‌توان نمایش مفهوم کاملی از ویرایش تصاویر اینستاگرام توسط برنامه A Color Story توصیف کرد. هنگام انتشار تصاویر، برنامه A Color Story می‌تواند کپشن را کپی کرده و برنامه اینستاگرام را باز کند.

لینک دانلود: اندرویدiOS

3: VSCO

یکی دیگر از برنامه های ویرایش تصاویر محبوب که به شما امکان اشتراک‌گذاری تصاویر در اینستاگرام را می‌دهد، VSCO نام دارد، اما می‌توان این برنامه را به دلیل داشتن پلتفرم اختصاصی اشتراک‌گذاری تصاویر، به عنوان جایگزین اینستاگرام هم معرفی کرد. اینطور که پیداست، برنامه VSCO دارای فیلتر و ابزارهای ویرایش تصاویر بسیار زیادی‌ست، همچنین به شما اجازه ذخیره برخی تنظیمات خاص را هم خواهد داد تا بتوانید در تمام تصاویر از آن‌ها استفاده کنید. با این که اکثر ابزارها به صورت رایگان در دسترس قرار دارند، اما برخی ویژگی‌ها در VSCO با خرید اشتراک در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

هنگامی که تصاویر موردنظرتان را ویرایش کردید، می‌توانید آن‌ها را در پلتفرم VSCO منتشر کنید، اما این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید تصاویر را در سایر پلتفرم‌هایی همانند اینستاگرام هم ارسال کنید. یکی از نکات مهم استفاده از VSCO را می‌توان ایجاد حساب کاربری دانست؛ این مسئله ممکن است باعث دوری برخی کاربران شود، علی‌الخصوص کسانی که نمی‌خواهند هیچگونه حساب کاربری به ایمیل خصوصی که دارند، متصل باشد.

لینک دانلود: اندرویدiOS

4: Adobe Photoshop Express

برنامه Adobe Photoshop Express دارای ابزارهای قابل ملاحظه‌ای همانند انواع فیلترها برای ویرایش تصاویر است. شما می‌توانید پس از انجام ویرایش‌های لازم، تصاویر را در شبکه های اجتماعی مختلفی همانند اینستاگرام، اشتراک‌گذاری کنید. بد نیست بدانید که اکثر قابلیت‌های این برنامه به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و فقط تعدادی از ویژگی‌ها را برای کاربرانی در نظر گرفته است که اشتراک خریداری کرده‌اند، اما با این حال برای استفاده از برنامه Adobe Photoshop Express باید از طریق حساب گوگل، فیسبوک یا Adobe Account وارد شوید.

یکی از ویژگی‌های نسبتا منحصر به فرد برنامه را می‌توان توانایی تغییر و انتخاب سایز تصاویر ویرایش‌شده عنوان کرد؛ این ویژگی به شما اجازه می‌دهد بتوانید کیفیت و رزولوشن موردنظر خود را برای تصاویر، تنظیم کنید. اینطور که پیداست، هیچ کدام از برنامه‌های Adobe دارای تمام ویژگی‌های ویرایش تصاویر موجود در برنامه‌های مشابه نیستند. به نظر می‌رسد که برنامه Photoshop Express در مقایسه با سایر برنامه‌های ویرایش تصاویر Adobe، ویژگی‌های بیشتری به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لینک دانلود: اندرویدiOS

5: Pixlr

با قاطعیت می‌توان گفت که برنامه Pixlr توانسته بسیاری از ویژگی‌های برنامه های ویرایش تصاویر را در یک برنامه مرکزی گردآوری کند که امکان اشتراک‌گذاری تصاویر در اینستاگرام را هم دارد. علاوه بر این که می‌توانید تصاویر کلاژ را تولید کرده و از فیلترهای جذاب استفاده کنید، توانایی به کارگیری ابزارهای سرگرم‌کننده همانند برچسب و فریم‌ها را هم خواهید داشت. اینطور که پیداست، این برنامه ابزارهای سنتی همانند Smoothing ،Adjustments ،Auto-Fixing و Sharpening در اختیار دارد، همچنین ویژگی مشابه قلموی Snapseed را هم با گزینه‌های محدودتر، ارائه می‌دهد.

هنگامی که شما ویرایش تصاویر را انجام می‌دهید، طیف وسیعی از گزینه‌های اشتراک‌گذاری توسط Pixlr ارائه می‌شود که شامل انتشار در اینستاگرام هم است. یکی دیگر از قابلیت‌های برنامه ویرایش تصاویر Pixlr را می‌توان داشتن یک وب سایت دانست که به شما اجازه می‌دهد ویرایش تصاویر را در کامپیوتر انجام دهید.

لینک دانلود: اندرویدiOS

اینستاگرام را می‌توان یک شبکه اجتماعی بسیار عالی توصیف کرد، اما هنگامی که موضوع ویرایش تصاویر مطرح می‌شود، برنامه‌های جانبی از این پلتفرم سبقت خواهند گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام تشکر فراوان

  2. روتریکا خیلی خوبه فقط

  3. این غرتی بازیا چیه ناموسا

  4. اصلا اینجور نیست اینستا همیشه عالی بوده و هست