سریع ترین گوشی دنیا

لقب سریع ترین گوشی دنیا از وان پلاس 7 پرو ربوده شد!

مدتی بود که وان پلاس ۷ پرو سریع ترین گوشی دنیا شناخته می‌شد. حالا اما برای تصاحب این عنوان، مدعی تازه‌ای ظهور پیدا کرده است؛ شیائومی ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro) که زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد.

گوشی وان پلاس 7 پرو با قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 855 و تجهیز به یک رابط کاربری کارآمد، به طرز دیوانه‌واری سریع است. ریفرش ریت 90 هرتزی نمایشگر آن هم سبب می‌شود که محتوا را بهتر و روان‌تر به تصویر بکشد. امتیاز بنچمارک‌های مختلف نیز گواه برتری این گوشی هوشمند است؛ تا جایی که از نگاه AnTuTu به عنوان سریع ترین گوشی دنیا شناخته شد.

بنچمارک آنتوتو

جایگاه نخست وان پلاس 7 پرو در این بنچمارک، نتیجه‌ی عملکرد کلی آن در بخش‌های مختلف؛ شامل سرعت CPU و GPU، سرعت خواندن و نوشتن حافظه و حتی وضعیت رابط کاربری آن بود.

ولی حالا محصولی از برند زیرمجموعه شیائومی با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام، روی دست وان پلاس 7 پرو بلند شده است. به تازگی حساب کاربری برند Redmi در توییتر، با انتشار عکسی که نشانگر امتیاز ردمی کی 20 پرو بود، آن را سریع ترین گوشی دنیا معرفی کرد.

سریع ترین گوشی دنیا

این پرچمدار مقرون به صرفه، موفق به ثبت امتیاز رکوردشکن 388803 در بنچمارک آنتوتو شد. البته ردمی کا 20 پرو ضعف‌هایی در برابر پرچمدار وان پلاس دارد که می‌توانیم به رزولوشن 1080p صفحه نمایش آن در قیاس با پنل QHD گوشی رقیب اشاره کنیم؛ اما به هر حال بالاترین امتیاز را کسب کرده است.

نکته حائز اهمیت اینکه ردمی کا ۲۰ پرو، جانشین شیائومی Poco F1 است؛ گوشی هوشمندی که در بین دستگاه‌های فاقد چیپست 7 نانومتری، بالاترین امتیاز آنتوتو را دارد. پس می‌توان گفت که محصولات شیائومی، دائما در حال بهتر ظاهر شدن از رقبا هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. درود فراوان
    من OnePlus 7t pro دارم و هیچ وقت نباید اونو با Xiaomi redmi k20 pro مقایسه کنی،یه محصول چینی تازه تاسیس هیچ وقت جای برند آمریکایی نمیگیره
    پیشنهادم اینه اول جستجو کن ببین حقیقت داره یا نه بعد مطلب بزار دوست عزیز⁦⁦🖐️⁩

  2. دوستان یه سوال خارج از موضوع خبر! اگه کامنت های بالا رو بخونین می بینین که چند تا از کاربرای عزیز به خاطر تعصب به برندهای مختلف موبایل و برای به اصطلاح کم نیاوردن در حال توهین کردن به هم هستن!!!!
    حالا به نظرتون ارزش داره که به خاطر یه بحثی که حالا ممکنه هر کدوم از دو طرف حرف درست و یا غلط بزنن دارن به هم توهین می کنن؟ والا به نظر من ارزش نداره. به همین خاطره که ما شاهدیم که تو کوچه و خیابون مردم سر هیچ و پوچ با هم درگیری لفظی پیدا می کنن.
    واقعاً اول یه ذره باید برای خودمون تاسف بخوریم و بعدشم تا جایی که می تونیم بشینیم فکر کنیم تا مسئله رو بشکافیم و حلشم کنیم

  3. مگه تا حالا هی وان پلاس بود؟؟

    • سرچ کن ببین ساخت کدوم کشور بعد گیر بده بهش
      7t pro استفاده کردم حرف نداره خداییش،Ram 12 واسه یه گوشی خیلی عالیه
      تنها نقصی که داشت سوکت هندزفریش بود که میبایست رابط بهش وصل کنی⁦☹️⁩

  4. مقام پنجم به یه گوشی با اصل و نسب تعلق گرفته که با بالاترین رزولوشن و نرم افزارهای پیش فرض عملکردی بهتر از خیلی از برندهای پرادعا شده..دمش گرم