لپ تاپ گیمینگ MSI GL63 8rd

بررسی ویدیویی لپ تاپ گیمینگ MSI GL63 8rd

لپ تاپ گیمینگ MSI GL63 8rd ، لپ تاپ باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای است که می‌توانید آن را در بازار تهیه کنید. با گجت نیوز همراه باشید و ویدیوی بررسی کامل این لپ تاپ گیمینگ ام اس آی را مشاهده کنید.

ام اس آی یکی از شرکت‌هایی است که لپ تاپ های گیمینگ بسیار باکیفیت و پرفروشی تولید و عرضه می‌کند. لپ تاپ GL63 8rd محصول جدید سری لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی است که در سال 2018 معرفی شد و در مقایسه با سایر لپ تاپ های گیمینگ بازار، قیمت خیلی بالایی ندارد و در حال حاضر با قیمت حدود 15 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

این مدل در کانفیگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود، اما نسخه‌ای که ما در گجت نیوز بررسی می‌کنیم دارای نمایشگر 15.6 اینچی 60 هرتزی فول اچ دی، حافظه اس اس دی 128 گیگابایتی، رم 8 گیگابایتی، حافظه اچ دی دی 1 ترابایتی، سی پی یو نسل هشتمی 8750H و کارت گرافیک انویدیا جی فورس GTX 1050Ti است. این لپ تاپ 2 کیلو و 260 گرمی از طراحی با رنگ سیاه و قرمز بهره می‌برد و روح لپ تاپ های گیمینگ در آن دیده می‌شود. سیستم خنک کننده لپ تاپ نیز از هفت لوله انتقال حرارت مسی ساخته شده است که از نقاط قوت این مدل به شمار می‌رود. در ادامه با گجت نیوز و ویدیوی بررسی کامل لپ تاپ گیمینگ MSI GL63 8rd همراه باشید.

ویدیوی بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI GL63 8rd