تصاویر قاب گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو

تصاویر قاب گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو طراحی آن‌ها را افشا می‌کند

تصاویر قاب گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو (Samsung Galaxy Note 10 & Note 10 Pro) ساخت شرکت Olixar منتشر شدند. این تصاویر می‌توانند اطلاعات جالبی را از گوشی های مدل 2019 سری نوت سامسونگ ارائه کنند.

چند هفته پیش بود که رندرهای دو گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو مبتنی بر فایل‌های اتوکد منتشر شدند تا ما بتوانیم نگاهی به آنچه قرار است با آن ملاقات کنیم بی‌اندازیم. حالا امروز یک فروشگاه اینترنتی بریتانیای تصاویری از قاب گلکسی نوت 10 و مدل پرو آن را که توسط شرکت Olixar ساخته شده‌اند٬ منتشر کرده است که می‌تواند ابعاد مختلف طراحی این دو دیوایس را بار دیگر به تصویر بکشد.

تصاویر قاب گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو

جای دوربین‌های هر دو گوشی در بالای سمت چپ قاب پشتی قرار دارد. مدل اصلی از دوربین سه گانه بهره می‌برد٬ در حالی که مدل پرو از دوربین‌های بیشتری بهره می‌برد. علاوه بر این٬ قاب گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو تایید می‌کنند که کلید پاور و تنظیم ولوم صدا در سمت چپ قرار دارند. این درحالیست که دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی که سامسونگ همراه با گلکسی اس 8 خود در سال 2017 از آن پرده برداشت٬ از این گوشی حذف خواهد شد.

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند سامسونگ جک هدفون را از اعضای خانواده نوت ۱۰ حذف خواهد کرد٬ اما در رندرهای مربوط به برخی دیگر از قاب‌ها ما بریدگی ریزی را در سمت چپ درگاه USB-C دیده‌ایم که می‌تواند به جک هدفون مرتبط باشد. همچنین محل قرارگیری قلم S Pen در سمت چپ قاب خواهد بود.

دو روز پیش گزارشی منتشر شد که در آن ادعا شده بود نسل جدید گوشی‌های خانواده گلکسی نوت سامسونگ از فناوری صدای داخل نمایشگر (Sound on Display) بهره می‌برند و بر همین اساس اسپیکر روگوشی از بالای نمایشگر آن‌ها حذف خواهد شد. حالا در تازه‌ترین رندرهای قاب گلکسی نوت 10 که توسط Oxilar طراحی شده نیز هیچ بریدگی در قسمت بالایی دیده نمی‌شود تا  این ادعا رنگ واقعی‌تری به خود بگیرد.

تصاویر قاب گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو

در رندر مربوط به محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 نیز ما می‌توانیم یک حفره را در وسط صفحه ببینیم. این حفره که از دوربین سلفی گوشی میزبانی می‌کند٬ در گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 در سمت راست نمایشگر قرار داشت. لازم به ذکر است که اعضای خانواده Galaxy Note 10 قرار است در تاریخ 7 آگوست (16 مرداد ماه) معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سامسونگ دیگه با این میترکونه

  2. خوب حالا که کاریه صبر می کنیم

  3. تقریبا شبیه پی 30 هواویه تقریبا

  4. مگه پاپ اپ نبود >؟