اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 10

کدخوان QR به اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 10 اضافه می‌شود

سامسونگ کدخوان QR را به اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10)‌ می‌آورد. پیشتر برای دسترسی به این قابلیت شما باید از دستیار مجازی بیکسبی یا یک اپلیکیشن متفرقه استفاده می‌کردید.

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که نیاز به اسکن یک کد QR داشته باشید٬ اما اپلیکیشن مخصوص این کار روی گوشی شما نصب نباشد؟ هرچند دانلود یک اپلیکیشن برای این کار نمی‌تواند خیلی سخت باشد٬‌ اما آیا واقعا به اپلیکیشن خاصی برای این کار نیاز است؟ پاسخ کوتاه ما٬ خیر است. این قابلیت باید به صورت پیشفرض در اپلیکیشن دوربین گوشی‌ها قرار داشته باشد تا بتوانید هر زمانی که خواستید بدون مشکل یک کد QR را اسکن کنید.

اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 10 کامل‌تر می‌شود

سامسونگ همزمان با اضافه کردن به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئن به رابط کاربری ٬One UI خبر از اضافه شدن یک اسکنر QR به صورت پیشفرض به اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 10 ٬‌ اس 10 پلاس و اس 10 ای داد. این قابلیت در Bixby Vision نیز حضور دارد٬ اما در آخرین به‌روزرسانی شما می‌توانید مستقیما از خود اپلیکیشن دوربین گوشی خود به آن دسترسی پیدا کنید. تمام آنچه که شما بدان نیاز دارید٬ گرفتن دوربین گوشی خود به سمت کد است تا آن به طور خودکار اسکن شود. اگر به هر دلیلی قصد غیرفعال کردن این قابلیت را دارید٬ در تنظیمات اپلیکیشن دوربین به دنبال گزینه‌ی “Scan QR codes” بگردید.

این گزینه به بخش نوتیفیکیشن‌های بالای صفحه‌ی گوشی‌های جدید سامسونگ نیز اضافه خواهد شد که می‌تواند سریع‌تر از دسترسی از طریق اپلیکیشن دوربین نیز باشد. انتشار به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئن سامسونگ برای گوشی‌های نسخه‌ی اگزینوسی و اسنپدراگون خانواده گلکسی S10 آغاز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چ قابلیتی داره بعد>؟