گوشی لنوو زد 6

باتری لنوو زد 6 ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت

کمپانی لنوو حدود دو ماه قبل، گوشی زد ۶ پرو را معرفی کرد و پس از آن نوبت به مدل Youth Edition رسید. به زودی هم مدل معمولی Z6 به این جمع اضافه می‌شود. طبق تازه‌ترین اطلاعات، باتری لنوو زد 6 (Lenovo Z6) دارای ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

اخیرا «چانگ چنگ» نائب رئیس کمپانی چینی، به وجود تراشه اسنپدراگون 730 در این گوشی اشاره کرده بود و حالا با مشخص شدن ظرفیت باتری لنوو زد 6 یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی آن فاش شده است. ظاهرا این باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، قادر به پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 با توان 15 وات است؛ اما یک شارژر 18 واتی درون جعبه‌ی گوشی وجود خواهد داشت.

ناگفته نماند که لنوو زد 6 پرو هم با یک شارژر 27 واتی عرضه شده؛ ولی تنها از نرخ شارژ 18 وات پشتیبانی می‌کند و دقیقا نمی‌دانیم که منطق پشت این موضوع چیست!

باتری لنوو زد 6

به هر حال کمپانی سازنده، وعده‌ داده است که شارژ باتری لنوو زد ۶ تا 395 ساعت در حالت آماده به کار، 38 ساعت در وضعیت مکالمه، 26 ساعت در هنگام پخش ویدیو و 16 ساعت نیز برای گیمینگ دوام خواهد داشت. همچنین به ادعای لنوو با 15 دقیقه شارژ کردن دستگاه، می‌توانید تا دو ساعت بازی کنید. دیگر نکته در مورد باتری لنوو Z6 اینکه با روشن کردن حالت ذخیره انرژی، مصرف شارژ در طول شب کمتر از 3 درصد خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. وا این کی دوباره اومد

  2. لنو همیشه خودشو خوب ثابت کرده

  3. بعد لنو مگه ورشکسته نشده بود؟؟؟

  4. قوی هست ولی دیگه 400 تا متعجب کننده نیست